Monday, March 13, 2006

Move!!!



We gaan verhuizen met werk. Van een Vrije Schoolgebouw met een enorme tuin (echt zo'n leuke met vlinderstruiken en heuveltjes en overal wilde planten en waar het lekker ruikt en met veel zon en een vijver met een eend die er vorig jaar in in geslaagd om alle 12 haar kuikentjes groot te brengen (want geen vijanden en veel lunches)) naar het industrieterrein van Amersfoort. De straat waar ik daar kom te zitten heet, werkelijk waar, de Disketteweg...

Ik hoef er inmiddels niet meer heel erg van te huilen, maar toch dank voor je medeleven.

Gelukkig hebben we echter een goede verhuisinstructie gekregen (zoals ik Martin al mailde). Misschien hebben jullie er iets aan als je ook ooit gaat verhuizen (al dan niet met je werk), dus hier komt 'ie, met dank aan mijn baas (qua werk).

punt 1) we gaan verhuizen

punt 2) dat gaan we dus deze week doen

punt 3) er zijn dozen

punt 4) de concierge weet waar die zijn (dus zoek dat verder met hem uit, wil je?)

punt 5) doe de doos open, doe je spullen er in, doe de doos dicht

punt 6) ik ben er zelf vandaag niet, doei

(dit was dus een beetje overdreven, maar toch wel de strekking van de moraal van het verhuisverhaal)

MAAR, en dit stond er dus wel echt in, aan het eind van de instructie ...

punt 674.c) HET IS NIET DE BEDOELING DAT JE ZELF JE MEUBELS GAAT VERHUIZEN!!

Klote, zeg. Johan had onze archiefkast al op zijn bagagedrager gebonden en ik stond op station Overvecht met mijn bureau toen ze me belden.

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja, verhuizen, mooi is dat altijd. Doe ik ongeveer om 't jaar. Hechten is voor stickers, zeg ik altijd maar.

En ja, de Disketteweg... als het nu USB-sticklaan was... of Flash drive...

13/3/06 07:41  
Anonymous Anonymous said...

Staat er ook een bushalte bij de Disketteweg? Je zal dat maar moeten afstempelen bij de chauffeur.

Oh nee, wij moeten Martha een beetje opbeuren. In ieder geval niet je hand afsnijden, Martha niet doen!! (ze wilde dat namelijk doen in een opwelling vanwege de verhuizing).

Nog meer opbeurends:
De Disketteweg heeft vast ook zijn zonnige kanten!! Net zoals ieder industrieterrein zijn zonnige kanten heeft...en nu mag iemand anders dit afmaken, succes ermee!

13/3/06 07:42  
Anonymous Anonymous said...

Als je werkplek stom is, ga je je woning wel extra waarderen....(als dat geen opbeurend argument is, weet ik het ook niet meer)

14/3/06 02:33  
Anonymous Anonymous said...

Ja, in theorie kan je dan best met Robert gaan samenwonen op zijn kamer!

14/3/06 05:23  
Anonymous Anonymous said...

Hahaha ja, om je leven totaal-onmogelijk-to-the-max te maken....

14/3/06 14:53  
Anonymous Anonymous said...

Yoo martha,
kzal onze "Monday Sucks" gesprekkuh missen! :-)
maak er wat leuks van he op de Diskjesweg

15/3/06 00:24  
Anonymous Anonymous said...

*Raakt ontroerd door liefdevolle uitzwaaiing door Pana. Snuit neus in gordijn*

15/3/06 02:46  
Anonymous Anonymous said...

Hé Pana!

Ja, balen he? Nu moeten we daarover mailen. Let je een beetje op Ro?

Binnekort zullen we uitgebreid bij-roddelen als Markje en in komen eten, okay?

doeiii

M

15/3/06 03:06  
Anonymous Anonymous said...

Hej Marthje

Veel succes met de verhuizing.
Ik wilde even zeggen dat je de skelter (met aanhanger) altijd mag lenen indien je toch zelf je meubelen moet verhuizen.

16/3/06 11:43  
Anonymous Anonymous said...

Heb trouwens ook nog het 2e zitje voor johan

16/3/06 11:46  
Anonymous Anonymous said...

Kijk! Kijk!

17/3/06 03:10  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home