Wednesday, February 22, 2006

Inmiddels is alles, behalve het weer weer...


helemaal Hubba Bubba!

Dit moeten we allemaal vaker kopen, echt! (Ik heb trouwens de Blauwe vorige week... of twee weken geleden... daar wil ik af zijn, geprobeerd, maar de Roze blijft mijn lievelings.)

Wat we ook vaker moeten kopen, zijn surprise-eieren. Voor andere mensen dus. Gewoon doen! De volgende keer dat je in de supermarkt bent en die eieren ziet; koop er eentje voor iemand. Je maakt de ander er sowieso blij mee, en wat is nou mooier dan iemand blij maken?

Ik weet dit soort dingen!

xx

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oh Martha, hoe gelijk je weer hebt...Vooral over die surprise-eieren. Dat lijkt me ook een leuk cadeautje om zomaar aan je lief te geven. Zomaar, omdat ie iets liefs zei ofzo...Iets wat een chocolade-ei waard is.

22/2/06 05:36  
Anonymous Anonymous said...

Ja maar ook aan andere mensen! Ik wil dit hypen! met andere woorden; WORK WITH ME, PEOPLE!

Maar Nyn; ook jij krijgt n gelijk; hij verdient er veel en vaak veel.

In elk geval; alvast een cyber-surprise-ei jouw kant op en veel plezier bij Ot!

Hallee!

M

22/2/06 05:55  
Anonymous Anonymous said...

Jij hebt je dipje van gisteren therapeutisch weggewerkt bij Jamin.

22/2/06 06:33  
Anonymous Anonymous said...

Nee, op toneel.

Ik eet niet zo veel of vaak snoep. En ik mocht vroeger ook geen Punica want er zat geen suiker in, maar wel iets waar je kanker van krijgt. En hallee, dat wil je niet.

Ik weet niet waarom deze levensmiddelen mijn gedachten beheersen en waarom ik ze aan stemmingen verbind. (*?.. denkt hier een klein beetje over na .. ??*)

Misschien ook dankzij het smelten der poolkappen??

M

22/2/06 06:45  
Anonymous Anonymous said...

Ik kan mij altijd geweldig optrekken aan een goed stuk vlees. En dan heb ik het niet over schouderkarbonades.

Zo gek is het dus niet.

22/2/06 07:40  
Anonymous Anonymous said...

Ik trek mezelf altijd enorm op aan een goed stuk vlees dus zo gek is het niet.

22/2/06 08:48  
Anonymous Anonymous said...

wat een bende zeg hé. Sorry.

22/2/06 10:19  
Anonymous Anonymous said...

Maak niet uit. Morsen enzo vind ik nooit heel erg.

Maar jij verschalkt dus graag een kinderboerderij in geval van misere ... interessant om te weten!

doeiii

M

22/2/06 10:34  
Anonymous Anonymous said...

ik ben naar et museum geweest en dat was erg cool maar we gaan niet wandelen:(
maar ik heeft wel nieuwe kledij en sgoenen;)

23/2/06 07:16  
Anonymous Anonymous said...

Uit nostalgische overwegingen koos ik ook altijd voor Hubba Bubba (-de reden waarom ik op mijn 15e kort haar kreeg; had ergens gelezen dat je je kauwgompje heel goed achter je oor kunt bewaren). Maar sinds vandaag weet ik beter: probeer Stimorol Fusion Strawberry'n Lime! Niet zo mooi roze, maar de moeite waard: je smaakpapillen hebben moeite zoveel zoets te verwerken!!

23/2/06 08:41  
Anonymous Anonymous said...

kauwgom stimorol strawberry 'n lime is egt een super lekkere kauwgom moet je egt eens proberen!!!!!
groetje meisje holla holla

6/10/06 03:34  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home