Friday, February 24, 2006

Ook ik heb zo mijn connecties


De meest illustere linkenlijst waarin mijn blog prijkt, is die van jaarclub Twisted. Dank, heren, véél dank en positieve gedachten, én een regen van madeliefjes jullie kant op!

Mijn blog is bij Twisted in het gezelschap van twee-drie andere websites. Op de één kan je vinden waar je in jouw woon- of verblijfplaats de goedkoopste krat bier vandaan kan slepen (ik zeg hándig). Ik drink maar soms bier maar hé, als iemand mij vraagt van "weet jij waar ik hier tegen een schappelijke prijs een krat bier kan halen", dan zeg ik van, "Nee ... JAAAA!!! Kijk maar op de site van jaarclub Twisted, dan weet je het zo." En dan ga ik weer nonchalant wijn drinken, of Taksi, mijn gesprekspartner geimponeerd achterlatend.

Verder staat er bij de links van Twisted ook een website, of nja, twee over gitaarwonder Stanley Jordan. (Ja, hier weet ik dan verder niks bij te zeggen.)

Ik ben hier al met al enorm tevreden over.

Met dank aan de piraat en de rest van de bemanning van www.jctwisted.nl,

Martha

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wahoe en wrauw! Driewerf wahoe en wrauw!

24/2/06 11:34  
Anonymous Anonymous said...

Jaja, weer een mooie digitale connectie, zomaar ergens op de weidse vlakte van het internet. Jc Twisted is ook erg verheugd met onze sportieve vermelding in een toch wel erg leuk blog!

26/2/06 05:18  
Anonymous Anonymous said...

Sportieve prestaties verdienen eervolle vermeldingen, Tijmen!

Live van achter mijn computer,

Martha

27/2/06 04:41  
Anonymous Anonymous said...

Hallo schattebout

Wij zijn met de jaarclub het weekend rond 18 maart in OBL en nu hoorde ik dat zou ouders echt vlakbij mijn ouders wonen (oost voorstraat), dus... Als je toevallig in OBL bent dat weekend, dan ben je van hartte uitgenodigd om mee te gaan stappen of eten of wat je maar leuk lijkt. Ons lijkt het gezellig :-)

groetjes

Tijmen

11/3/06 02:36  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home