Monday, February 20, 2006

Mijn hernieuwd opgelaaide angst voor Jac Orie, en mijn nimmer tanende voor Barbara Fusar Poli



Ik was er bijna overheen, doet hij dit en aanverwante gezichten. *Mwooooaaa...* IK trek hier echt een gezicht van als het popje van De Schreeuw, alvorens onder te duiken tot het weer zomer en dus veilig is.

Ik ben momenteel denk ik alleen nog banger van Barbara Fusar Poli (ja zo erg is het); zij is die ijsdanseres die gisteren in de laatste drie seconden van haar kuur samen met haar partner op onelegante wijze het ijs kuste (hetgeen niet haar bedoeling was). Hij tilde haar op, verloor zijn evenwicht, zwoeberde nog even manhaftig door, maar *SMEK*, ze gingen alsnog plat op hun... Op de bovenste foto moeten ze eigenlijk afgroeten, maar staat Barbara klaar om Maurizio af te tuigen en midden op de olympische ijsvloer een slagaderlijke bloeding toe te brengen met haar rechterschaats, omdat hij het fout deed. En Maurizio weet het, mensen...

En goed van Marianne!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vanavond massaslachting tijdens de vrije kür voor paren, wedden? Mooi man, ik had wel weer zin in een Tonya Harding en Nancy Kerrigan -achtig bitchfight verhaal....

20/2/06 07:34  
Anonymous Anonymous said...

Zie je trouwens die Japanner onder in beeld? Die kijkt niet naar het scorebord hoor, die kijkt onthutst naar een Finse schaatsfan die niet weet hoe je kipsaté moet eten en daarom de stokjes maar in zijn neusgaten propt. Dat vond hij nog veeeel schokkender dat Marianne's schaatsgeluk...

21/2/06 01:21  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home