Friday, March 03, 2006

Simon en Oma


Soms eten Siem en ik Chocogaaf (Chocotoff, maar dan van de Lidl), dat is meestal op dinsdag, maar nu een keer op vrijdag.

Verder ga ik zo naar Oma om mossels te eten. Vanmorgen heb ik even gebeld om onze afspraak nogmaals te bevestigen (dat doen we altijd een keer of zeven) en zoals altijd vroeg ze of het allemaal wel door kon gaan vanwege het weer. Zoals altijd zei ik dat het best in orde zou komen. Zoals altijd vroeg ze of het niet te zwaar was om de mosselen mee te nemen in de trein (maar ik vind dat juist wel gezellig, zo met de mossels). Dus ik zei, zoals altijd, dat het me niet uit maakte.

Zoals altijd zei ze dat ik geen bloemen mee moest nemen. Zoals altijd ga ik zometeen hier in de straat een plantje halen.

Het wordt vast heel gezellig vanavond, net als altijd.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heb het gezellig met je Oma, en met Martin, en met de combinatie Martin- Oma!

Tot maandag! Dahaaaaag!

3/3/06 04:19  
Anonymous Anonymous said...

Heel veel plezier! En gelukkig zijn oma's bijna altijd zo :D Behalve misschien het 7 keer bellen. Dat is ook nog wel eens 2 of 3 keer ;)
Smul ze van de mossels en groetjes aan je oma.
Tot morgen!
xx

3/3/06 07:58  
Anonymous Anonymous said...

Hoe vaak moet oma je dat nou nog zeggen?: "Neem geen bloemen mee!" Eigenwijs!

3/3/06 10:28  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home