Friday, March 17, 2006

Een *TIP* gratis en voor niets





He Hallo!

Daar was ik weer. Jhhha, sorry, drukdrukdruk! Mea culpa... Om te slijmen, krijg je van mij, helemaal gratizz & fho niks een TIP !

Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je veel boeken leest en van pizza's houdt, met passie. Anders tssssk, ga je ogen wassen met zeep en krijg een dwangneurose waarbij je ... *denkt na door de lucht te bestuderen met 1 hand aan de kin (heel strike a pose-ish)* ... wurmen moet eten (hééldetijd).

Maar als je dan dus van boeken houdt en pizza's bemint, dan is er dus een geweldig iets wat je kunt doen. Als echte boekliefhebber, sleep je de objects of your affection overal mee naar toe. Dat is niet goed voor boeken, die gaan ervan kreuken en oren. Maarja je houdt van ze, dus je sleept ze mee, zo gaan die dingen. Nu komt het g-oe-eldige. Als je dan dus fijn een pizza hebt gegeten (zo één uit de winkel, uit een kartonnen doos) dan bewaar je die doos ...


OM JE BOEK IN MEE TE NEMEN!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!1! !!!11111!!!!!!!!!!!!!!


Je doet het boek in de doos met de rug naar je toe, tot het boek goed in een hoek zit, en dan scheur je de doos op maat bij en dan heb je een goede boekenhuls en bijkomend voordeel; in de trein heb je aanspraak. En voor dikke boeken; Big American pizza's!! (Die eet ik zelf niet, maar ik heb huisgenoten die dat wel doen, haha.)

Doe er je voordeel mee.

doeiiiiiiiiiiiiiiii

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

omg beste tip evah!!!!!!!!!!!!\\

17/3/06 12:18  
Anonymous Anonymous said...

Ik heb ook een tip! Een tip! Lees Kir* zijn blog op zijn hyves! Vandaag gaat het over meeuwen, en Kir projecteert zijn eigen leven op het leven van meeuwen, alleen beseft hij zich dat niet helemaal. Kir is stylistisch gezien op web-log gebied echt de lama met het geamputeerde been: geen poot verzetten maar wel overal op spugen....

* Kir is een schuilnaam voor Rik, goed bedacht hè! Heb ik bedacht!

17/3/06 12:42  
Anonymous Anonymous said...

Hé Marten!

Weet je wie ik nog zag? Sander!! Van Boommarten en Sander op jouw Flickr in de dierentuin. Hij was óok niet klein en had geen piepstem!!!111!!1!!111!!!!! Hij was groot en had een gebreide zonneklep (van groen).

M

18/3/06 03:31  
Anonymous Anonymous said...

Van de combinatie van het werk van Joseph Heller en een AH Excellent Steenoven Pizza Toscana raak ik fysiek opgewonden. Bedankt!

18/3/06 07:52  
Anonymous Anonymous said...

Oh, Frank ...

Die combinatie DOET het ook zooo voor mij! Maar echt, Catch-22 beschouw ik tot nu toe, (samen met Eline Vere) als het beste boek allerrrrr ooit, terug van nooit weg geweest enzo. Ik heb meerdere Nederlandse en Engelse versies van dit prachtwerk. En breek me de bek niet open over die pizza, oh, oh oooooh!

Voor iedereen die trouwens over Frank en mijn eerste ontmoeting wil lezen; lees Franks blog!! (Even bij zijn reactie op zijn naam klikken, niet zo lui doen.) Hij heeft het enorm beeldend weten te verwoorden allemaal... en ik zat ook van *hip, hip* op de fiets.

En dat Frank me de tweede keer dat we elkaar zagen -een dag na onze eerste ontmoeting-, niet herkende; hoe draagt dat bij aan mijn cool en Franks nouveau vague??

18/3/06 10:40  
Anonymous Anonymous said...

Ik herkende je wel! Maar maar maar ik keek eerst te kort. En het was in een donkere kelder in plaats van een zonnige Drift. En ik zat niet op een fiets. Enzo. Hip hip!


Catch-22 is inderdaad een niet te versmaden staaltje schrijvelarij. Heb je weleens iets van Kurt Vonnegut gelezen?

20/3/06 12:24  
Anonymous Anonymous said...

Woeh!

Uiteraard! Heller, Vonnegut (en ja, ik heb Bluebeard, waarde, baardige Frank), Kesey, Huxley, Orwell ... Read them all.

Nu slapen want moe.

Hóóóói!

20/3/06 13:59  
Anonymous Anonymous said...

Ohhhhhhhhhh! Nu houd ik nog meer van je! Alleen al omdat ik nu iemand heb waar ik de volgende anekdote aan kwijt kan:


Een paar weken geleden liep ik de Amsterdamse Broesevariant binnen en ontdekte tussen de Vonneguts een titel die ik helemaal niet kende. "Wattefaaak!" dacht ik, "Hij had toch beloofd nooit meer een boek te schrijven?" Dus ik trok dat boek uit de kast, wierp mijn blik vol overgave op de achterflap en las helemaal bovenaan: "Thank God, Kurt Vonnegut has broken his promise that he will never write another book."

Dat vind ik dus best wel een Vonneguteske gebeurtenis..

20/3/06 14:42  
Anonymous Anonymous said...

Eindelijk een reden om cultuurwaarde toe te kunnen kennen aan mijn passie voor diepvriespizza's. (L)!!!~!

20/3/06 15:15  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home