Monday, March 20, 2006

De Disketteweg, want daar resideer ik nu


De Disketteweg, dus, maar eerst even een plaatje van een Schattekat, zodat jullie niet meteen brakend afhaken.

*lief he?*

*echt lief*

*ik wil ook een kat* (correctie, ik wil gewoon DEZE kat)

*ik wil m bijna net zo graag als ik een een zeepaardje wil*

*smacht*



Anywayz. Ik wilde eigenlijk een foto plaatsen van mijn nieuwe machtsbasis, maar ik ben mijn camera thuis vergetennn. Uitstel, geen afstel, echt!

Het was nogal een queeste om hier te komen. Zegmaar eerst op de fiets (maar dat kan ik gewoon), toen met de vertraagde en *dingdong* uitvallende trein. Dus met een andere trein, die *dingdong* ook niet reed. Toen maar met een trein naar station Amersfoort (ik moest naar Amersfoort Schothorst, maar ik dacht van Amersfoort CS is daar dichter bij dan Utrecht CS, dus op hoop van zegen). Bij kaartjescontrole in de trein er achter komen dat je kortingskaart nog niet geldig is. Bijna gaan huilen. Gematst worden. Vervolgens op Amersfoort CS wachten op treintje naar Schothorst. Dat treintje heeft eerst vertraging en dan *dingdong* ... je raadt het al. Verder met de bus dus. Die gaat door heeeeeel Amersfoort (en omstreken en periferie en de uiterwaarden enzo.). Dat duurt dus wel even. Maar toen was ik er ook en kreeg ik gelukkig een lift aangeboden voor de terugweg!

Het gebouw zelf?

* er groeien planten in het trappenhuis (en dat is de bedoeling van iemand)
* alle kantoren lijken op elkaar en dus kan je je eigen kantoor niet vinden
* er zijn geen (GEEN) prullenbakken en / of papierbakken in het ganse gebouw te bekennen (het is dus best een troep)
* ik zit nog steeds bij Johan (praise the Lord)
* de koffieautomaat staat aan het einde van de gang en je moet geen gewone koffie nemen want die smaakt naar viltstiftkarton
* de wc is helemaal aan de andere kant van het gebouw (dus ter hoogte van station Amersfoort CS)
* de wanden zijn hier van pizzzadozen
* ik kijk uit op Johan, (en Johan op mij, maar ook nog op meer) want achter mij, buiten, sjeest een paar keer in het uur een goederentrein plat door de rails-bocht, verder zijn er veel grijze gebouwen te zien (voor Johan) en wat riet
* mijn kantoor is wel vet veel groter dan het vorige
* Van al mijn Jip en Janneke raamplakplaatjes heb ik alleen nog een ballon, Takkie en ' Jip die Janneke met een spin achterna zit'

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik leef ZO met je mee!

20/3/06 04:37  
Anonymous Anonymous said...

Oh die kat is helemaal niet lief, wat een wereldschmerz in die ogen! Ik zou de hele dag door huilen als ik zo'n kat (= gelijk aan drie kilo uien snipperen) had.

En hee, pizzadozen, wist je dat je daar hele nuttige dingen mee kunt doen?

20/3/06 05:19  
Anonymous Anonymous said...

Dat is geen kat, dat is een Firby (schrijf je dat zo? Ja, ik vind van wel. Ok, bij deze besloten!)

Echte katten zijn helemaal niet schattig nl.

S

Ps. Bijkomend voordeel van Firby: daar kunnen de batterijen uit.

20/3/06 07:12  
Anonymous Anonymous said...

Google leert mij dat je het idd zo schrijft, voor het geval een enkele ongelovige hier nog aan twijfelde.

20/3/06 07:19  
Anonymous Anonymous said...

Ik was er dus van overtuigd dat het 'Furby' is. Omdat dat van het woord 'fur' komt.

Maar nu ben ik in de war.

20/3/06 08:55  
Anonymous Anonymous said...

Hm... ik ben er toch ook nog niet helemaal uit. Misschien is Firby wel de Skipper of Stacy van Furby. (voor de Barbielozen onder ons: de goedkopere variant van keihard plastic)

20/3/06 10:48  
Anonymous Anonymous said...

Nynke hep altijd gelijk. Ook nu weer!

20/3/06 10:57  
Anonymous Anonymous said...

Coert! Leg die lat niet zo hoog!
Ik had vroeger trouwens een nep-Skipper, die heette Tracy ofzo. Het was in ieder geval een niet volgroeide Barbie met een naam die je alleen tegenkomt onder prostituees.

20/3/06 11:07  
Anonymous Anonymous said...

He!

Als ik invul bij Google 'furby mcdonalds' dan krijg ik een massa afbeeldingen; van furbies. Bij 'mcdonalds firby' geeneen. Is dit doorslaggevend?

En de kat is dan wel idd een firby, want geen echte furby, maar de Lidl- of katvariant.

Iedereen heeft dus soort van gelijk!!1! Wahoe!!!1111!!!!

20/3/06 11:51  
Anonymous Anonymous said...

Martha, ik zei niet eens wat.

20/3/06 12:33  
Anonymous Anonymous said...

Dat las ik inderdaad (niet).

20/3/06 13:36  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home