Thursday, June 26, 2008

Hee HOI!



It's been tooooo long.

Het was druk; (&) hysterisch. Dus om te beginnen een korte update; ben afgestudeerd (8), heb nieuw werk, ben verhuisd; Den Haag. Heb De Man ontmoet.

Toen alle achter de rug was en het normale leven zich aandiende, (je raadt het al) raakte ik sofort oververmoeid en dat was heel rotte zwaar want dan voel je je klote en waardeloos en helemaal niet of je veel Grote Stappen in de Richting die Je Wilt & Hebt Nagestreefd hebt ondernomen.

En ik was dus mn inlogcodes van mn blog kwijt. En Nynke wist ze ook niet. Maar ineens wist ik ze toch wel weer!

Of moet ik een nieuw blog (zoikietsben.blogspot.com, haagseblog.com...) als een soort new-me-ish iets?

Eerst maar eens kijken of ik het nog wel kan, dat bloggen.

Tot snel!

:)

8 Comments:

Blogger Nynke said...

HOERAAAAA!!!!!!

26/6/08 03:52  
Anonymous Anonymous said...

Je bent weer terug. Het bidden heeft geholpen. God bestaat, dat lijkt me duidelijk.

26/6/08 04:00  
Anonymous Anonymous said...

Fijn dat je er weer bent. Een hoop gebeurd dus!

26/6/08 04:15  
Anonymous Anonymous said...

*knalt ruit buren kapot met champagnekurk*

Welkom terug!

26/6/08 09:33  
Anonymous Anonymous said...

Zit ik rustig tv te kijken.
Knalt er een champagnekurk door mijn ruit, en Martha blogt weer!
Als dat geen toeval is...

1/7/08 11:59  
Blogger Erik van L said...

Applaus! *er klinkt tromgeroffel en blijmoedig trekt er een fanfare voorbij* Applaus! (111!!!!!1!!)

18/7/08 02:29  
Anonymous Anonymous said...

ja maar ja maar nu duurt het weer zo lang!
Wat leuk trouwens: De Man EN afstuderen, maar da's allebei veul werk waar je hoe-dan-ook moe van wordt (vooral afgestudeerd zijn breekt veel mensen, het is een soort van: oh ja en wat nu dan? of nog erger: is dit alles lalalalaaa)

6/8/08 09:22  
Anonymous Anonymous said...

Hoe vind je zelf dat het tot nu toe gaat?

8/9/08 13:34  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home