Thursday, June 21, 2007

Als dieren je belagen bel M. dan niet, deel 2



M. en ik hadden net het eerste seizoen van '24' uitgekeken, toen ik mij herinnerde dat er een spinnetje op het plafond boven mijn bank zat. M. is iets langer dan ik, dus dat gebruikte ik als excuus om de achtpotige door hem te laten verwijderen. (Én M. wordt dierenarts, én toen met de gieren bij de beep liet hij me ook al aan mijn lot over... he owed me!!)

Ik: 'Hee. Wil je die spin weg doen?' *wijst op het plafond*

M.: 'Sure.' *Neemt nog een grote slok en zet nonchalant zijn glas neer*

M. klimt op de bank, pakt een kussen van mijn bank en geeft de spin een hengst.

M. (tevreden): 'Zo.'

Ik: *boos / verwilderd de gordijnen en vloer afspiedend* 'Ja, maar waar is hij nu?'

M.: *pakt glas weer en drinkt door* 'Weet ik niet, maar hij is van het plafond, dat wilde je toch?'

Ik: 'Ja, grote súkkel. Maar ik wil m niet op de vloer of in mijn gordijn ... dan kan hij nog beter op t plafond zitten. Je moest hem WEG doen, niet ergens anders in mijn kamer.'

M.: 'Oh dat begreep ik niet.'

Ik: 'KGGGG!!11!!'

(& als ik de kans krijg, doe ik Olvarit op je hoofdkussen)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En...is ie alweer verschenen. Liefst tijdens je gesprek van gisteren. dat ie dan achter de meneer tevoorschijn komt, waardoor jij wild begint te zweten en gaat stotteren van angst.. hihi!

21/6/07 23:51  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home