Thursday, July 05, 2007

Een nieuw bericht, puur & alleen om M. te plezieren



Ja. Het is druk. Ik ga er zo ook weer vandoor, bij Erik eten, nicely. Maar eerst dus even een berichtje opdat M. niet meer te kijk staat als iemand die een dierenarts wordt; ooit, hopelijk en dankzij stukjes alhier te kijk staat als iemand die gieren negeert en spinnen slaat.

M. had op zich wel goede argumenten om te pleiten voor een nieuwe post. Hij zei: "Martha, dat stukje over die spin staat al 750 jaar op je log, en dat is bijna zo lang als de gotische Dom in Utrecht staat, en ik ben het zat, want al mijn vrienden zitten te studeren voor de laatste tentamens en als studieontwijkend gedrag kijken ze dan her en der en dan vinden ze jouw blog en dan snappen ze dat ik M. ben, omdat mijn naam met de M. begint en jij mij kent. En OK! ze snappen het ook omdat ik iemand ben die dingen doet waarover het goed bloggen is, en ik word er dus soort van op aangesproken op plagerige toon."

"En ohja," voegde hij nog toe. "In de tussentijd heb ik alweer een paar tentamens gedaan en weet ik dus alweer vet veel meer van dieren dan toen je dat vorige schreef, dus nu had ik één en ander waarschijnlijk heel anders aangepakt."

Voor jou, dus, M.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En zonder het te weten ook voor mij!!! Was zo blij dat ik weer een nieuw stukje zag! (no offence, M.)

5/7/07 10:33  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home