Friday, June 08, 2007

De aflevering dat Martha bijna dood ging in de *beep*


Gisteren had ik me weer op een drafje naar de UB begeven om door te componeren aan mijn schrijfsel.
Ik keihard bezig. Toen was het half een en wilde ik eten. Toen was ik dus mijn lunch vergeten, sjit, maar soit, er is hier ook genoeg te koop. Toen was ik dus ook mijn geld vergeten. Wat doe je dan als vrouw? Inderdaad; je zet je puppy-ogen op en gaat na welke man je graag uit je misery zou komen redden.
Er waren 3 gegadigden; M., F., en J.; je zou denken, dat moet lukken!! (Nou, vergeet het, alles bij elkaar opgeteld kreeg ik ongeveer min 23,7 op het rekest.)
Ik stuurde de sms: HELP! Ik zit zonder geld en eten in de UB en de gieren zwermen al voor het raam waar ik naast!! Kan jij me komen redden?
De respectievelijke antwoorden van de heren waren:
M: Ik ben aan het thuiszorgen, om 16.00 ben ik wel in de bieb... Denk ik. Misschien trouwens wel wat later... Succes he? Doeg! (Dreigen met onterving hielp niet, trust me, ik heb t geprobeerd.)
F: Ik reed net heel hard in mijn auto langs de Uithof, maar ben inmidels dus alweer lichtjaren verderop. Hou vol he? Doejjjjjjjjjjjjj
J: Ik was daar, maar ben net thuis. Als ik jou was zou ik naar de theologie-sectie in de bieb gaan(6e verdieping) en daar een nerd met een familiebijbel KO slaan en dan zijn brooddoos pikken. Daar zitten vast lekkere hosties in. x!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

J. is mijn favo!

8/6/07 04:13  
Blogger Martha said...

Als ik de voglende keer bijna dood ga, weet ik idd ook wel wie ik bel. Want:

1) verreweg het meest praktisch en haalbaar
2) ik ga liever lachend dood dan geergerd

8/6/07 04:49  
Anonymous Anonymous said...

Voor een volgende keer, je had ook nog: Tricolore kunnen overvallen mbv een nagelvijl OF gewoon een broodje opeisen dat net uit de oven komt (en eigenlijk voor een brildragende dwerg bestemd is). Ik verwacht weinig weerstand van het personeel op zo'n moment. Die Italianen hebben zo hun eigen agenda namelijk... schaamteloos gebruik van maken is in geval van hongersnood zeker verdedigbaar.

9/6/07 00:22  
Blogger Martha said...

Stom, want ik heb idd ALTIJD een nagelvijl bij me. Als ze me dan hadden opgepakt had ik daarmee ook meteen weer kunnen ontsnappen...


Samen met Paris.

9/6/07 02:19  
Anonymous Anonymous said...

En anders zou ik een nagelvijl naar je opsturen in een taart (2 vliegen in 1 klap!)

9/6/07 08:18  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home