Wednesday, June 13, 2007

Het contact dat ik zoal met de mede-nazaten van mijn ouders heb


Mijn oudste broertje en ik blijven nauwkeurig op de hoogte van wat de ander zoal doet. Tegenwoordig doen we dit per sms. Maandag:
Ik: Put your hemd up 4 Numansdorp. The universiteitsbibliotheek, a lovely city.
R: Het is maandag, het zonnetje schijnt, ik heb mijn ene auto verkocht en mijn andere auto is stuk!! Kortom: het is hier fantastisch. Succes daar, je broer.
Ik: Ik heb gehoord dat ' rolschaatsen naar je werk' het nieuwe roze is. En ' Door je vader worden gebracht' de bom. Doe dus je hemd omhoog daarvoor.
R: Nee ik mocht de Trajet van H. [dat is onze papa, bitchezz] lenen. Bovendien heb ik na de verkoop van die auto wat losgeld voor een taxi.
Ik: ... Heb je H's Trajet verkocht?
R: Ja, tijdens het rijden heb ik hem verkocht aan een man tegenover mij.
Ik: You flirt.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Put your hands up 4 breda!!

15/6/07 02:45  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home