Sunday, July 15, 2007

Als zwerver of als clown????



Freia schetste ooit het dilemma waar veel mensen (ok vrouwen) zich in zullen herkennen. Het antwoord op de vraag: wat zal ik aan doen vandaag? Soms doe je nl. je kledingkast open en alles wat voorheen nog prima & hip was is ineens verwassen, afgedragen, uitgelubberd en stom en je wilt er niet meer (dood in gev...) gezien worden.

Hoe je ook combineert; de vraag die zich op blijft dringen is: zal ik vandaag als zwerver de straat op gaan ... of als clown??

Ik kwam op deze anekdote omdat Nynke en geconfronteerd worden met een soortgelijk dilemma. Onze wasmachine is namelijk stuk. En wij dus moeten kiezen; gaan we stinkend of gaan we bloot? (Gelukkig mocht ik bij Sanne mijn was doen, en heeft zij die net bij mij langs gebracht, compleet gewasverzacht, lekker ruikend, schoon, en net zo mooi gevouwen als mijn moeder het zou doen.) Thanks, hon!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hmmm... Ik denk dat ik mijn wasmachine ook stuk laat gaan... Of zou het een beetje te ver zijn voor Sanne's diensten? www.ilvavanschravendijk.nl is trouwens online en ik link jou! xx Ilva.

16/7/07 07:01  
Anonymous Anonymous said...

Wasmachine's leven langer zonder kleren. En je kleren ook weer zonder die wasmachine. Daar begint mijn dilemma al. Wees blij dat het bij velen pas bij het aanzien van gedroogde welriekende textiel is. Je mag in je handen klappen! Maar kijk wel uit voor je hemd.

8/8/07 14:18  
Blogger Nynke said...

Martha!

Het is hier zo STIL!

18/8/07 06:39  
Anonymous Anonymous said...

Martha!

Waar blijven, verdorie, die nieuwe stukjes?

Grr!!

11/9/07 09:05  
Blogger Martha said...

Vanavond!

Beloofd!

18/9/07 01:37  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home