Wednesday, January 10, 2007

Het is voor jullie bestwil dat ik de mike niet grijp



Om één of andere reden denken mensen dat ik zangduo's bevolk. Op mijn vorige werk waren er een paar mij onbekende collega's die het smartlappenduo De Boa's vormden. Toen gebeurde er *iets* in het hoofd van allemaal mensen waardoor ze dachten dat mijn directe collega José en ik De Boa's waren. We werden dus ook echt gevraagd voor feesten en partijen. Wij: '???'

Vandaag stond ik in de kantine met mijn thermoskan te zwaaien, dat doe ik nou eenmaal als ik mij verveel, toen er zeer enthousiast een medewerker van de FD op me af kwam. "Wat leuk dat je donderdag op de nieuwjaarsreceptie ook gaat zingen!"

Ik gooide bijna mijn thermoskan door een ruit en nu vraag ik me af waarom mensen hier voor in de plaats niet kunnen denken van 'dat meisje wordt later Kofi Annan'.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"dat meisje wordt later Kofi Annan". Ga je langzaam morphen of is dat een instantproces?

11/1/07 11:08  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home