Saturday, January 06, 2007

De Jongen die op Haakje lijkt maakt ook een foto, zie ik nu pas



Ik kreeg van Nynke en Coert het verzoek om mee te doen aan dat doorgeeftstokjestukje met 5 dingen over jezelf die bijna niemand weet oid.

Aldúúús, bitchez.

1) Bijna niemand weet hoe ik er uit zie met een vierliterfles champagne in mijn persoonlijke ruimte; of hoe ik er uberhaupt uit zie, óf hoe een champagnefles van 4 fokking liter ...

2) Ik heb een keer gedroomd dat ik met Marten Hoepla zoende. We vonden het allebei heel leuk. *Dus Marten, wat denk je ervan??*

3) Ik was fan van BZN. VROEGUUUUUUHUUUUUUR (En hee, dit kón je weten.)

4) Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn grand foulard.

5) Nynke en ik gaan samen een weblog doen en we denken er serieus over om die 'Iets ZONDER Kasper' te dopen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"Coert en Nynke" dan altijd nog, ik had je veels eerder getagd dan die feeks!

7/1/07 14:36  
Anonymous Anonymous said...

Maar... als ik dan mijn liefde voor jullie stukjes wil uiten (en dat wil ik, geloof me), dan moet dat onder pseudoniem! :sip:

Laten we anders gevieren een site beginnen! En die dan Iets Met Iedereen Die Leuk Is Behalve Marten Want Die Is Druk Jéés!!! noemen.

9/1/07 15:20  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home