Saturday, December 16, 2006

Iemands bh-koop-pret bederven


Gisteren schuimde ik de straten van Utrecht af op zoek naar relaxte bh's voor mijn oma (ik doe inderdaad seksie dingen op mijn vrije dagen). Bij de Hennes vond ik hele goede, in de aanbieding echt van 50%, dus ik blij. Er stond een meisje samen met mij naar die bh's te kijken. Ze zag hoe tevreden ik was met mijn vangst en zei: 'ze zijn leuk he?', terwijl ze er eentje met gestrekte armen keurend voor zich uit hield. Ik zei 'Ja, ze zijn echt PERFECT voor mijn oma die in januari 91 jaar wordt!!1!11!!'

Het meisje slikte, hing de bh terug en ging er snel vandoor.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ach, het gaat uiteindelijk om wat er van binnen zit ;)

16/12/06 04:15  
Anonymous Anonymous said...

Mijn oma wordt in januari ook 91! IS DAT TOEVAL!!

28/12/06 05:58  
Anonymous Anonymous said...

Stijl achterover.

En oh, ik vind ze zo leuk!!

5/1/07 00:13  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home