Monday, January 08, 2007

Een goed begin is het halGodwatafgezaagd!!1!1!1


Ik dacht dat Freia en mijn Oud&Nieuw best wel een stomme was. Dus ik vertelde de 'inmiddels kunnen we er om lachen want mén dit was erg, luister maar'-versie aan de Groningse M.

M vertelde toen dat ze na een misselijke dag eindelijk moest overgeven, precies om twaalf uur. 'En ik weet heel zeker dat het precies om twaalf uur was', verzekerde ze mij. 'Want ik lag met mijn armpjes om de pot toen ik de weerschijnselen van het vuurwerk over de badkamertegeltjes zag trekken.'

Nja, een slecht begin is óók het halve werk, besloten we toen maar.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik geef het toe Martha/Martien: Martien heeft de Wisselbokaal Voor de Slechtste Oud en Nieuw ruimschoots verdiend!!!!!
Hij komt naar je toe!

8/1/07 07:50  
Anonymous Anonymous said...

De bokaal is een badkamertegeltje!!

8/1/07 11:19  
Anonymous Anonymous said...

Een badkamertegeltje met daarop: "Gedeelde smart is een gezellig telefoongesprek vol talloze OMG's"

8/1/07 12:17  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home