Thursday, January 25, 2007

Duik in een Italiaans medicijnkastje en vind:


In Rome had ik hoofdpijn. Ik ben dan niet zo van 'ik ga dit verdragen'; ik wil gewoon paracetamol etc. en dat het ophoudt.

Mijn paracetamol was op en Freia's ook bijna, dus keken we even in de medicijnkast van Lorenzo en Alessandro. Ze hebben daar dus (om met Jamie Oliver -in de aflevering dat hij bij de monniken op bezoek is- te spreken) pills galore. Voor echt ALLES,

en ook TEGEN alles.

Onze mooiste vondsten waren echter de 'Prontoklisma' en de 'Pedo Rex'. Die dus een doe-het-zelf-fles-met-angstaanjagende-tuit en 'iets voor op je voeten' zijn.

Alleen daarom zeg ik: 'ik *hartjes* Rome'.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En vergeet niet die PAARDEN-paracetamol die naast de geribbelde chocoladesmaak-condooms in dat laatje lagen! Zo groot heb ik ze nog nooit gezien. D.w.z. de paracetamol.

25/1/07 12:31  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home