Monday, January 22, 2007

Here come the water works

'Gelukkig bleven we ongedeerd', aldus Nynke en Martha, en p.s. als wij dansen zien we er ongeveer zo uit
van Martha; gediplomeerd journalist, maar 4 real, ik heb dat diploma

UTRECHT- Vanmorgen zaten Nynke en ik te studeren in de UB, mensch wat een tucht enzo. Toen ging het alarm en werd er iets omgeroepen, maar ik had mijn mp3-speler op, dus?? We moesten in elk geval uit de beep en wel NU want anders zwaaide er iets, namelijk verbrandingen in meerdere graden en / of andere verminkingen.

De dichtstbijzijnde nooddeur zat uiteraard keurig op slot.

Toen begaven we ons maar sleepvoetend naar de grote uitgang, ondertussen met van ergernis weggedraaide ogen denkend ; 'FOK, ik was net lekker bezig, hebben die Shamhaarrasierers bedacht dat ze een brandoefening moesten doen'. (Dat dacht overigens iedereen, was duidelijk aan de gezichten der biebverlaters te zien.)

Maar er was dus echt iets aan de hand. Het stonk bij de uitgang naar verbrande rubber-iets. En er viel van tientallen meters hoog water op / in een verwarming, & het was water galore, mag ik wel zeggen, echt zo van ' guts' en dat dan met emmers per seconde. De bieb was dus vet stuk.

Wij dus maar weg. Scheldend & andere ladies things doend.

'Maar gelukkig zijn we ongedeerd gebleven', aldus Nynke een paar uur later, met haar handen om een kop cappuccino gevouwen (helaas zonder zo'n zilveren deken, want dat was mooi geweest voor het beeld dat ik op jullie netvlies wilde branden). 'Ik ga dus zo maar weer aan de slag, maar eerst loop ik even naar Wieger van As the World Spunks toe, want die zit achter jou, Martha'.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jaaah! Ik ZAG hem!

22/1/07 07:30  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home