Thursday, November 23, 2006

Links


Gisteravond waren Nynke en ik in de Escape in Amsterdam. Daar wachtte de PvdA de verkiezingsuitslagen af. We weten allemaal inmiddels dat het een beetje, nja, ok, BEHOORLIJK, jammer was voor Wouter etc., maar we waren er gelukkig het meest omdat Nynkes broer (één van de -s die Nynke heeft, moet ik zeggen) in het campagneteam van Wouter had gezeten, we wilden hem laten weten van 'wij zijn er' en om hem te verdedigen tegen willekeurig wie, bijvoorbeeld de Bekende PvdA-Vrouw met blond haar die tussen een paar gulzige slokken wijn door keihard ging zeggen 'het was een KUTcampagne' (wat ben je dan voor ho).

Het werd na het bekendworden van de uitslagen geen mega-Tanzfest, niet heel raar. Nynke en ik waagden als enigen toch een paar moves. Omdat wij opgewekte types zijn, maar ook omdat de zwerm journalisten niet op ons af kwam om te vragen op wie wij hadden gestemd.

En ik dus niet 'Femke Halsema' (en hóe!!) hoefde te zeggen.

Hoewel ik me daar uiteraard niks voor schaam; maar volkswoede, Hoekse & Kabeljauwse twisten; liever niet op doordeweekse woensdagen.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

De Bekende PvdA-Vrouw met blond haar: ga je gewoon zeggen wie het is of gaan we eerst Wie is het spelen?

23/11/06 05:36  
Anonymous Anonymous said...

Kan ze goed koken?

23/11/06 05:47  
Anonymous Anonymous said...

Tipje vd sluier:

Ze is een fervent boterhamworsteetster, vooral bij hoge waterstanden.

23/11/06 08:59  
Anonymous Anonymous said...

Ha sluier, een moslima met blond haar, die ook nog eens varkensvlees eet, dat kunnen er niet veel zijn!?

23/11/06 12:56  
Anonymous Anonymous said...

... dus doe jullie best!

Voor één van de inzenders van het juiste antwoord zal ik persoonlijk een boterham met -worst smeren!

23/11/06 23:50  
Anonymous Anonymous said...

OKEEE!

Als Marten wint wordt het een boterham met roze muisjes, djiezz.

24/11/06 00:02  
Anonymous Anonymous said...

Waar moet ik de foute antwoorden naartoe sturen?

24/11/06 11:50  
Anonymous Anonymous said...

Naar meneer Devillers.

Hij zegt dan: "Loelof, je hebt stlaf".

25/11/06 01:42  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home