Tuesday, October 31, 2006

Hond eet hond



Gisteren ging mijn broertje met een vriend naar Dog Eat Dog. Ze speelden in de Stairway to Heaven voor maar tien euro; koopje dus. Ik heb Roelof vanmorgen niet meer gezien, want ik moest werken en hij is dus ergens in mijn huis gaan liggen slapen, naar ik aanneem, zonder mij verder te storen.

Ik hoop dat het leuk was, maar ik denk van wel, want vannacht om kwart over twee kreeg ik een MMS van Roelof die heette 'Ik met de zanger'. Op de foto was de zanger van Dog Eat Dog prominent te zien, met de arm van Roelof om zijn nek geworsteld en helemaal aan de rand van de foto staat een strookje Roelof; met een hele brede lach op zijn gezicht.

(ik zag het puntje van zijn mondhoek, dus ik weet dat hij lachte)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home