Tuesday, November 07, 2006

Van het Uitgaan tot Nu



Ik zal jullie eens even bijpraten over hoe de dingen erbij staan. Zaterdag gingen Nynke en ik uit met Maeb en A. te A.

Eerst hadden we gegeten en gekletst en dat was allemaal heel erg leuk. Vervolgens deden we onze dixo-pakken aan om in te gaan dansen. We belandden in de Havana en dansten daar met andere losgeslagen mensen in het rond, het was heel grappig.

Tot ongeveer 02.00 uur, want toen werd ik ziek. Ik mhhhoest naar buiten. Ik voelde zo *wriew wriew* in mijn hoofd en buik. Toen zijn we dus maar naar huis gegaan. Nynke en Maeb gingen dapper voorop en A. te A. sleepte mij professioneel achter hen aan richting Ledig Erf.

Toen kwamen we thuis en de buitenlucht had me goed gedaan. Maar op mijn kamer rook het dus niet naar buitenlucht, maar naar de eerder die avond gegeten gebakken aardappels. En dat was teveel, mijn maag dacht 'uééérk!' en voor het eerst in zeer lange tijd lag ik een paar seconden later de pot te omarmen omdat ik van die gebakkenaardappeltjeslucht moest overgeven.

Ik ben vervolgens eigenlijk nah, ziek geweest zegmaar. In bed liggen, slapen, niks eten, hoofdpijn, ik ben sinds ik 14 ofzo was niet meer zo ziek geweest.

En dat is dus best een tijd geleden, want vandaag vier ik mijn 27e! Verjaardag!! (En ik kon vandaag alweer een kentenbol eten, dus dubbel hoezee.)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pfff maar goed dat je weer een beetje beter bent, want geen tompouce kunnen eten op je verjaardag is een crime! Dat is erger dan...ja dan wat niet eigenlijk?

van harte
van harte
van harte (ja je denkt dat ik in herhaling val maar nee:) gefeliciteerd!!

7/11/06 11:00  
Anonymous Anonymous said...

Haro Broeva! En hartelijk gefelicteerd natuurlijk.

7/11/06 15:29  
Anonymous Anonymous said...

feli!

12/11/06 08:40  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home