Saturday, November 04, 2006

Ik had nooit zo'n beeld bij die film


Donderdag keek ik samen met De Jongen die op Rutger Hauer Lijkt de film 'The Bodyguard'. Ik snapte er niks van, maar DJdoRHL wel. Voor de andere mensen die ook denken van 'wiew ik snap dat ook nooit', laat mij dit voor je ontrafelen:

Kevin Costner kan heel goed zingen (in de film dus). Hij moet daarom tegen zichzelf en anderen worden beschermd en dat doet Whitney Houston want zij is De Beste Daarin.

Whitney Houston heeft een speciale gave; ze doet gedurende de gehele film veel aan buikzingen om hem gerust te stellen. (Let maar op; dan hoor je haar zingen, maar dan beweegt haar mond helemaal niet!!1!!!!11!)

Pistolen, sneeuw, een kind en een zus, iets met ene Oscar (schimmig figuur) en een geavanceerde schietcamera.

En dan op het laatst is Kevin dus die oude vrouw en dan loopt hij naar achter op de boot en gooit de ketting met de blauwe steen, waar het iedereen om te doen is, overboord.

...

En Osama is op Whitney, mhihi!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoezo heb je er een foto bij gedaan van de nichtrijder?

6/11/06 03:46  
Anonymous Anonymous said...

Omdat dat Kevin Costners glansrol is, natuurlijk.

6/11/06 03:56  
Anonymous Anonymous said...

Kevin Costner is de uitvinder van de Hoela Hoep. Wisten jullie niet, hè? waarschijnlijk omdat het een vierkante leugen is, maar toch.

7/11/06 00:49  
Anonymous Anonymous said...

Nee, Kevin Costner is zo iemand die niet rookt,
maar wel fietst en graag met skippyballen in de weer is

7/11/06 04:09  
Anonymous Anonymous said...

sorry, ik las alleen maar De Jongen die op Rutger Hauer Lijkt... en de rest was een blur... maar, jij kent iemand die op..damn you woman! Dat zijn geen grappen meer!

7/11/06 10:58  
Anonymous Anonymous said...

Kennen we! Kennen we! En ja: knap hoor.

10/11/06 02:35  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home