Monday, October 30, 2006

VET knap



Ik sprak van de week met Erwt. We wonen in hetzelfde huis, maar kwamen elkaar op straat tegen. Erwt studeert Diergeneeskunde. We hadden het over wat we die dag zoal hadden gedaan. Ik van "nouwwe ... ehmm.. ja, werk. En ik had een tosti gegeten." Ik vond dat zelf helemaal niet gek voor zomaar een doordeweekse dinsdag. Maar ik werd dus vet getopt qua ruigheid door Erwt.

Erwt, een kauwgompje in zijn mond stoppend: "Ik heb een baarmoeder geopereerd."

Ik: "Oh, wat voorre?"

Erwt: "Een dode."

Ik: *phoe, hiervan ben ik dus onder de indruk-ogen opzettend* "Van welk beest?"

Erwt: "Een koe."

...

Ik: "Oh ... enne... wordt hij nu weer levend, denk je?"

Erwt: "Ik denk het wel, want ik was echt vet goed want de hechting bloedde echt helemaal niet."

Ik bleef hierna hevig geimponeerd in mijmeringen verzonken op de stoep achter.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wat een vies verhaal zo voor etenstijd. Hoewel ik er geen hap minder om zal nemen hoor :)

Ik zie je zo schat!!!

30/10/06 08:06  
Anonymous Anonymous said...

"Erwt", klinkt niet als iemand die we gauw in Grey's Anatomy zullen tegenkomen.

30/10/06 11:48  
Anonymous Anonymous said...

Hoe lang was die koe al dood?

30/10/06 12:03  
Anonymous Anonymous said...

pfff diergeneesbladieblakunde studeren en dan niet eens weten dat het KOEI is....

1 koei, twee koeien... dat weet iedereen! Ie-de-reen...!!!!!

30/10/06 15:11  
Anonymous Anonymous said...

Nee-nee-nee, monique. Het is 1 koei, 2 koeis!

31/10/06 13:48  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home