Friday, November 10, 2006

Ik buig voor jou



Mijn baas; degeen die bepaalt welke werkzaamheden ik doe en wanneer, is niet een directeur of een manager of iemand van soortgelijk kaliber. Het is ons kopieerapparaat. En dat is me een kut, je wilt het niet weten. Ik haat het ding zo-ho-ho. Echt met verzengende passie, kan ik wel zeggen.

Het ding doet (bij voorkeur) niks. En zeker als je meerdere kopietjes wilt; vergeet het maar. Printen? P hhhhhhhhhhhhhhhhhh áhááá ááá! Van welke planeet kóm jij?? En hij doet alles vergrendelen wat je er heen stuurt; en geeft het niet meer vrij. Maarrr hij gaat wel wel alles bewaren in zijn geheugen; zodat je altijd achteraan staat en een eeuw moet wachten (op niks, overigens, op helemaal niks, maar toch).

En hij zegt altijd van 'me la is open doe er ff wat aan'. Dan kan je op de la beuken wat je wil (even voor de goede orde; de la zit natuurlijk al die tijd gewoon dicht) maar je krijgt gewoon mooi niks.

Het tapijt tussen mij en het kopieerapparaat is afgekoold van de hoe vaak en hoe snel ik er over heen loop.

Ik hou best van de techniek etc. maar met een kopieerapparaat-printer is het toch echt zo, dat hoe meer hij kan, hoe meer er standaard stuk gaat.

GEDOE!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

PC load letter??!! What the fuck does that mean?

10/11/06 18:58  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home