Tuesday, November 28, 2006

Excruciating paiiiiiiiiiiiin!

Soms heb je van die oerneigingen van 'ik wil jou pijn doen'. Meestal heb je dat als iemand bijvoorbeeld iets tegen je broertjes doet of tegen babyeendjes, maar soms heb je het ook om kleine dingen.

Ik althans.

Soms heb ik een bijzonder kort lontje en wil ik al prikkeldraad op iemands arm doen als ze voordringen bij de kassa of met zijn drieen naast elkaar blijven lopen op de stoep, zodat ik met mijn neus langs de gevels moet schuren om mijn weg te kunnen vervolgen.

Nu heb ik daar iets pepperspray-esques op gevonden. Ik ga de deur niet meer uit zonder gezichtsreinigingsdoekjes van Albert Heijn eigen merk in the bag. Zodra iemand een pas scheef zet, duw ik hem zo'n doekje in het gezicht en begin verwoed te boenen.

Opperhuidschade, zeg ik je, tot de derde macht. En prikken (als in 'met een nieuwe schuurspons met kracht in je gezicht wrijven en daar dan nagellagremover overheen gieten') en dan is het rood en dat duurt zeker 24 uur.

Peace out, y'all!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ikzelf prefereer toch de Handvol-groene-keiharde-snoepjes-in-het-gezicht-werpen Methode, op gelijke hoogte met de Een-schep-achter-je-rug-verbergen-en-uithalen Remedie.

28/11/06 02:34  
Anonymous Anonymous said...

Ik roep altijd keihard eikel!
Als ze dan kijken gewoon zeggen dat je het helemaal niet tegen hun hebt,
en dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeien.

28/11/06 03:30  
Anonymous Anonymous said...

Ik heb nog drie grapefruits op mijn kamer liggen; door de helft snijden en het sap in de ogen spuiten.

Moehoehahahaaa! Moehoehahahahaaa!

28/11/06 04:39  
Anonymous Anonymous said...

Heel goed! Het zal ze leren die mensen!

28/11/06 08:14  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home