Friday, September 15, 2006

Hier hoefde ik geen nachtje over te slapen



Ik zat reclame te kijken en toen kwam er ééntje voorbij van ik geloof Natusan. Ze hadden het erover dat je baby lekker slaapt door hun in-hun-product-gestopte lavendelsmelly. Dat zou best eens kunnen.

Toen riepen zij-van-de-reclame alle jonge ouders op om -als ze handige tips hadden over hoe je je baby rustig kunt laten slapen- contact met hen op te nemen (en hen te vertellen hoe zij hun nazaten stil hielden). Het beste idee zou dan een kinderledikantje winnen.

Toen dacht ik; denken ze bij Natusan nu werkelijk dat ouders tot deze reclame en geweldige te winnen prijs hun baby op de grond hebben gelegd of in een chipsdoos hebben gehouden tot ze een ledikantje van Natusan bij de post zouden krijgen?

Een eerste nachtrustvoorwaarde voor een kind lijkt mij namelijk toch juist dat bed?? (Als je dat niet hebt, hoe durf jij als ouder blij aan deze prijsvraag mee te doen en contact op te nemen met de Natusan zo van 'hee, ik stop altijd een speelgoedbeestje in mijn beebie zijn mond'; opdat je een ledikantje wint zodat je kind niet langer in een Croky-doos hoeft & lekker stil gaat slapen??)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Doet me een beetje denken aan het verschijnsel dat er van je verwacht wordt dat je je klacht naar een helpdesk mailt als je computer kapot is (onmogelijk wegens kapotte computer) of dat je naar een bepaald nummer moet bellen als je telefoon kapot is. (die laatste heb ik zelf verzonnen)

15/9/06 07:12  
Anonymous Anonymous said...

Je zou toch denken dat al die ouders antwoorden door dat natusanspul. Als dat volgens hen de baby lekker laat slapen... Wat heb je verder nog nodig? Ik denk stiekem dat ze hun product niet willen verkopen hoor! Ze willen alleen van een oud ledikantje af...

15/9/06 10:38  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home