Thursday, September 07, 2006

Euh? En wat losse dingen...


De post hiervoor had ik een paar dagen geleden al geschreven, uhmmm... dinsdag .. g.g ... ja, dinsdag om precies te zijn. Maar die wilde dus niet gepost worden door zichzelf (ik in mineur), en nu ineens wel. Ik NIET snap.

Het was een week van losse dingetjes tot nu toe.

Nieuw werk is leuk, qua dingen die je moet doen in ruil voor geld, qua mensen, qua gebouw etc. En als ik niet met de medzjik sleutel-van-alle-kantoren-lokalen-collegezalen als een kleuter om mijn nek geknoopt rond loop, word ik weggejaagd bij de koffieautomaat voor medewerkers. Het is een soort mijn amulet waarmee ik koffie-immuniteit heb (of eigenlijk thee-).

Amongst other things.

Tijdens de eerste vergadering van Hysterica (een in oprichting wezend toneelclubmensenvanGeschiedenis-iets) waren de belangrijkste punten:

- We kunnen iets met een Griekse tragedie doen ...? *vragend opengesperde ogen, scheef opengezakte monden, beetje rondkijken, niet reageren; iedereen*
- Simon is niet verloofd met zijn vader
- De daadwerkelijke vriendin van Simon is woonachtig in een terrarium
- De dochter van Simon en zijn vaderverloofdevriendin gaat Hassan Simonsdochter heten
- Erik is terug (pfft, wist ik al lang)
- Christie en Jonneke waren weg (maar dat wist ik ook al)
- Vio was er wel even, maar moest toen weg
- Ik ben verkouden
- We gaan een toneelstuk spelen, zeer waarschijnlijk ... *vragend opengesperde ogen, scheef opengezakte monden, beetje rondkijken, niet reageren; iedereen*

Laatste losse dingetje.

Franks beste verkleedfeestoutfit allerooit was als Steve; hij had al zijn bruine kleren aangetrokken. 'Steve'op het flappertje van zijn borstzakje gemaasd, en een life size opblaaskrokodil op zijn rug vastgeplankband. "Het was en babe magnet", aldus F.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home