Tuesday, August 22, 2006

Arg, mensen; arg, en help mij



Er zit geen spellingscontrole op deze blog, en ik maak dus veel typfouten. Echt! Een paar vaste zijn; 'vna' in plaats van 'van' en 'jullei' in plaats van 'jullie' en ik typ ook vaak de laatste letter van een woord aan het daaropvolgende woord vast (spatiedefec tden kik??). Ik zelf weet wat er moet staan en kan de fouten er dus niet altijd adequaat uit filteren, daar heb ik jullei voo rnodig; ja?11?!

Heb ik jullie ooit met pindasaus op je wang door de stad laten paraderen, zodat jullie dachten van 'kijk ze kijken, ik maak de bliiiiiiiiiits' en dat je dan thuis komt en de pindasaus ziet en je je hele wandeling door de stad nog een keer in je hoofd afspeelt en nu bij alles denkt 'ohneeee, wat ben ik dom, waar je eerder dacht dus van de blits en je dus een week in bed wilt huilen? Dito open gulp, dito uitgelopen mascara en dito muis uit je gootsteen. Ik zou er iets van zeggen en je zou me dankbaar zijn.

Als je dus een schrijf- of typfout ziet, laat mij er niet mee lopen, maar dis moi.

(Maar echt; mijn moeder is Neerlandici en ik schaam me dus dood als zij een fout leest.)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Is het niet 'dites-moi' (met streepje!), omdat je het tegen ons hebt ? En het moet natuurlijk zijn: 'mijn moeder zijn neerlandici', want neerlandici is meervoud.

22/8/06 06:41  
Blogger Martha said...

*schaamrood*

22/8/06 06:44  
Blogger Martha said...

Ik weet dat niet! Maar het ziet er een beetje als een Albert Heijnbonnetje uit, in Explorer.

:(

HELP!!

23/8/06 01:33  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home