Tuesday, September 05, 2006

How deep is your dip?



Heeee! George Clooney speelt in Jessica Fletcher!! *niemand in de buurt om het tegen te zeggen*

Momenteel zit ik in mijn einde-van-de-middag-dip. Pfffft. Niks ergs op zich; ik heb er een productieve dag op zitten, maar de dip lijkt altijd gewoon erger als je nog weg moet 's avonds om iets te doen (bijv. een cursus / les / IETS etc.) .

Laat me nou gewoon een wijntje drinken, gewoon. Op de bank.

Het zijn dat op zich leuke dingen die ik ga doen (dat geluk heb ik), maar (English, people) mééén , als ik nu mocht kiezen, dan was het Jessica, wijn & I.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

george clooney speelt in Jessica fletcher? iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeewwwwww.

7/9/06 00:40  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home