Tuesday, August 29, 2006

Weg van de Disketteweg



Ik ga weg van de Disketteweg. In elk geval de komende maanden dan. De Hogeschool Utrecht wordt qua werk mijn standplaats tot en met december.

Woehoe! Ik heb er zin in, leuk, nieuwe dingen doen! Nieuwe mensen en weer lekker op de fiets naar werk (want heeee, ik kom op de Uithof te zitten!).

Heel, heel leuk allemaal. Totdat.

Gisteren zei Johan ineens van ' ik ga je wel missen als je weg bent'. Johan en ik delen nu een paar jaar een kantoor en daar zijn we allebei erg tevreden over. Ik zette er mijn verzameling Jezuskaarsen neer en Johan vond dat best, en ik vind het op mijn beurt niet erg dat Johan regelmatig door mijn gesystematiseerde mappen heen graait die er daarna uit zien als Sarajevo. We hebben een goed biologisch evenwicht en koesteren dat.

Ik ga Johan ook missen, bedacht ik me gisteren. Thuis heb ik toen heel hard gehuild. Nu gaat het weer prima. Zometeen gaan we koffie drinken en donuts eten en over vier maanden doen we dat gewoon weer, dan om te vieren dat ik terug ben.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

heel mooie opzet met het verhaal van je opa.
mijn vader was ook van 1923. succes met je site en het liefdevole verhaal over je opa.
vr gr van rowan p

16/9/06 16:35  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home