Monday, August 28, 2006

Ringen en andere dingen; voornamelijk een rups



Vrijdag was een dag met ringen in de hoofdrol. Maeb trouwde zijn Geheimzinnige S. en oh, ze waren om door een ringetje te halen. Ik weet dat, want ik was daar. Er was ook een chocoladefontein EEN CHOCOLADEFONTEIN en Nynke en ik dansten ' like nobody was watching' (dat is er eentje aus der Reihe ' live every day like it is your last' en 'love like you have never been hurt'). Het was mooi en ook heel erg leuk.

Vrijdag wisselde nog een andere ring in mijn bijzijn van eigenaar. Nynkes oor kreeg er namelijk eentje van piercingmeneer Remy. Ik stond toevallig een beetje te nitsen (dit is geen verschrijving van 'niksen', dit is een (werk)woord dat ik bezig ende promoot; laat mij) ... op mijn balkon. In elk geval, beneden zag ik Nynke lopen en ze zei dat ze die piercing ging nemen en of ik mee wilde. Ik wilde dat. Het was allemaal heel ruig en gelukkig zonder bloed en Nynke viel toch een beetje flauw dus deed ik maar een beetje natte lapjes op haar, maar al met al was het resultaat heel stoer en pfff check de foto (het is dat ringetje met het balletje in dat harde stukje wat eigenlijk niks met je oor zelf te maken heeft).

Ik vond ook nog een rups op het terras op vrijdag, die ik net als Paris Hilton in een mini Louis Vuittontasje overal mee naar toe wilde nemen, maar toen ik thuis kwam, en hem even op een plant op mijn balkon had gezet omdat ik moest plassen, was hij weg.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kussen van Maeb en S. uit Griekenland.

Ik heb net gegrilde sardientjes gegeten!!!!!

31/8/06 13:18  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home