Wednesday, March 22, 2006

Een discutabel begin is ook het halve werk


Ik eet 's ochtends altijd voor de tv. Ik kijk het journaal en een stukje Goedemorgen Nederland (Daphne, ik mis je nog steeds met passie, als je dit leest, belllll me) en heel soms luister ik dan nog wat muziek van TheBoxTMFMTV. Vanmorgen zat ik dus weer op de bank. De koffiepot stond naast me op een kussen, mijn boterhammen waren precies goed getoast, de zon scheen en de geringe mate van prietigheid van mijn haar verried dat mijn nieuwe shampoo een goede was. Ik keek tevreden met een half oog naar de plantjes op mijn balkon.

Toen kwam ineens mijn ex (R. van de G. !1!!!11!!1!1!!!!!!!1) op tv, bij het NOS Journaal; daar zeiden ze dat hij gisteravond in NOVA was geweest; met een artikel dat hij voor de Vrij Nederland had geschreven. Hij onthulde en klaagde aan en had voor kamervragen gezorgd. Hij stond kortom, mega-succesvol op de bovenste sport van de onderzoeksjournalistiek-ladder te triomferen heden morgen.

Ik ben dus ook journalist.

...

Boeien, dacht ik toen. Ik vind je toch niet echt een leuk mens, en ik weet tenminste weer iets waarover ik een blog kan schrijven.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

RvdG 0 - Martha 1

(Als je qua stand te ver achterloopt, gewoon de teller resetten.)

22/3/06 00:37  
Anonymous Anonymous said...

Wattttttaaaaafaaaaak! Dat moet ik terugzien! Als de ouders van R. van der G. dit lezen: mag ik een kopie van de videoband? Dank u.

22/3/06 02:25  
Anonymous Anonymous said...

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenst niet!

22/3/06 06:02  
Anonymous Anonymous said...

Succesvolle mensen zijn stomme bitchen! Allemaal!

22/3/06 07:17  
Anonymous Anonymous said...

En niet briljant. Wij daarentegen: wel briljant! hoewahahaha!

22/3/06 08:23  
Anonymous Anonymous said...

Het is zelfs Zo Erg dat Liesbeth mij opbelde om te zeggen dat ze die Arschloch op tv had gezien. Sommige mensen verdienen het gewoon niet.

22/3/06 10:22  
Anonymous Anonymous said...

oooh en ik MOEST weten wie die ex dan was en in plaats van msnen of bellen ofzo ging ik mijn internet uitpputten en ik wist eindelijk wie het was, en toen wist ik natuurlijk nog niks want wat zegt een naam nou? Maar iig wist ik meer over het item.

24/3/06 07:53  
Anonymous Anonymous said...

Binnekort thee en bijpraten dus!

Ik heb hele leuke verhalen over hem... we moeten Freia ook vragen, die heeft nog veel leukere verhalen!

24/3/06 08:11  
Anonymous Anonymous said...

ik zal er zijn

26/3/06 22:24  
Anonymous Anonymous said...

Ik mis Daphne ook. Kijk maar:

Brecht is dom.
Klaas z'n vragen zijn langer dan de antwoorden van zijn gasten.

Dus ik mis Daphne.

Wat heeft die kerel jou geflikt dat het zo'n arsloch is? Ik kan helaas niet bij het bijpraten en thee zijn. Ik heb het druk.

Hoi
Bauke

30/3/06 00:00  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home