Sunday, February 25, 2007

Zielig persoon aka Moi



Op hoe zielig ik was.

Ik ging dus maar bij mezelf commenten, omdat ik nhhhhhhhhh-óóóóóóóóóit meer comments kreeg. Dat leek me niet goed voor mijn cool en ook niet voor die van mijn blog.

Ik dacht van 'ligt het aan mijn beperkte onderwepskeuze'; dat zou heel goed het geval kunnen zijn. En ik dacht: 'Zijn mensen uitgekeken op mijn taalgebruik' ('ben ik de enige die soms daar om moet lachen écht de enige (even hoe low ga ik door hier toe te geven dat etc.)???'

MAAR Waarschijnlijk dus wel ja.)

:''''(

Al t bovenstaande is waarschijnlijk-mogelijk in meer of mindere mate waar. Maar toen ik dus bij mezelf probeerde te commenten, kwam ik er ook achter dat de comments stuk zijn en dat daar ook een deel van de oorzaak van het uitblijven van comments kan liggen.

Volgende deel van hoe zielig en hulpeloos ik ben; hoe fix ik dat? (Comments / adviezen graag bij Nynke achterlaten, tnxxxxx)!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, wij mogen ook weer wat zeggen: ik vind je altijd schaterlachvermakelijk hoor schat! 't Ziet er mooi uit!!

KUS

2/3/07 23:44  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home