Thursday, February 08, 2007

Mijn moeder is niet snel bang


Laatst logeerde mijn moeder bij mij. Een heel weekeinde!! Van mij!!! Wahaha!!
Het was heel gezellig, tot we op zondagmorgen tijdens een stadswandeling omzwermd werden door ontsnapte schreeuwende hooligans. Politie overal, met honden en blaffen en ME. En wij dus. Ik stelde voor om even in een café te gaan schuilen tot ze voorbij waren. Toen zei mijn moeder dus, for real: 'Nee joh, thuis maak ik zoiets nooit mee, laten we nou even blijven staan en kijken wat er gebeurt!!!'
De hooligans werden als de stieren in Pamplona door de straten richting stadion gejaagd en ons overkwam niks, behalve dat we nog 47 keer een politiebus kruisten, met daarin waarschijnlijk achterdochtige agenten, die zich afvroegen waarom wij ons eerder niet uit de voeten hadden gemaakt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home