Wednesday, February 21, 2007

JHAAAAAAA! Carnaval!!!



Eerst wist ik het niet zo met carnaval, maar sinds een paar jaar is het JHAAAAAAAAAAA!!!

De hoogtepunten van dit jaar:

- De aanwezigheid van zowel Hulk Hogan als Spiderman in het dorpshuis van Esch. We hebben met passie geprobeerd een ultimate fight tussen hen te laten gebeuren, maar je voelt de 'helaas' al aan komen; en je hebt gelijk. Hulk Hogan kende Spiderman namelijk en ze waren vrienden en Spiderman was "trouwens allang weg" tegen de tijd dat we HH in de hoek gedreven hadden. Gemiste kans, ik had nl. echt geen idee wie er zou winnen als ... WOEH!! ... *trilling over hele lijf*, wat denken jullie??

- Ik kreeg bier in miniglaasjes omdat ik een mietje was.

- De opa's waren er weer. En Markje danste met ze. En ik niet.

- Café De Tijd.

En momenteel ben ik ziek, maar wat wil je??

hói!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home