Tuesday, February 13, 2007

De zesmiljoenste hit via google op 'avocado+magnetron'



Want Het Is Dus Waar!

Vorige week at ik bij Sanne en ze had zo'n avocado gekocht die dan ineens als je thuis komt een steen is.

Ik (totaal out of the blue, maar ik weet echt niet wat me bezielde): "Die kan je dan toch in de magnetron doen?"

*Sanne en Martha kijken in een oorverdovende stilte de kamer en keuken rond om te zien of iemand anders dan Martha dat zei. Dat was dus niet zo, ik zei dat. Na een minuut van stilte en oogbalverrekking opperde Sanne:*

"Laten we het googlen. Dan doen we 'avcado+magnetron+eureka' en dan bij 'woorden die ik niet zoek' vullen we dan in 'ramp'?"

Het was de beste optie, en aldus.

Het Kon Dus Echt!!!!!!!!!!!!!!! Je krijgt for real hits en die zeggen dat het KAN!!

Dus wij dat ding in de magnetron, vol vermogen, vol vertrouwen, je kent ons.

Als je hem er dan uit haalt, is hij echt zacht(er), en je kan er ook heulleuk mee ... tsja ... soort van tafeltennissen/jongleren, 'ieh, ieh, ieh'-roepend, omdat hij dus wel godseheet wordt en je dus je handen fikt *galore* als je m triomfantelijk uit de magnetron pakt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home