Thursday, December 14, 2006

Ik zat in de hooligantrein




En het was zo mooi!

Tegenover mij zat een hele erge tuighooligan, en schuin tegenover mij zat een meisje dat later fo sho in een reformwinkel gaat werken, iets te naaien. De hooligan vroeg ineens 'Wat maak je dan?' 'Een veertiende-eeuwse vrouwenmuts', zei het meisje, en ze richtte zich weer op haar lap, naald en draad. 'Knap hoor', zei de hooligan vol bewondering. En na enige aarzeling vroeg hij 'Mag ik m eens passen?'

En dat mocht.

(Er ontspon zich een heel gesprek tussen hen, en op een gegeven moment zei het meisje 'In die tijd zou ik Maartje Thiesdochter hebben geheten.' De hooligan 'Tiefusdochter??' Ik WAAAAAAAAAAAhahaha.)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Haha
Heb jij ook wel eens in de metro gezeten met de man die uitslag op zijn gezicht kreeg nadat hij de scheermesjes van zijn vrouw gebruikt had?
Ikke wel...

15/12/06 05:40  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home