Friday, March 24, 2006

Éen van Roelofs betere vindingen


Z'n plek waar je altijd vroeg moet aantreden om vervolgens een hele tijd niks te doen, is Schiphol. Ik ben niet in het bezit van vliegangst, dus heb niks om me af te leiden. Als ik dan echt al 4 keer koffie heb gedronken, alles wat mijn reispartner ook zelf heeft kunnen zien, alsnog heb uitgesproken ('hee kijk; een vliegtuig', 'zouden dat Nederlanders zijn die naar het buitenland gaan, of buitenlanders die terug gaan naar hun eigen land?' en 'dat vliegtuig gaat al, zou de onze dan ook snel gaan?', 'stonden die mensen net ook niet achter ons?') dan is er iets wat me altijd weer opfleurt.

Roelof heeft het me geleerd, hij kan dit met verve. Je gaat naar de loopband w-a-t-s-j- -j-ó-o-r--s-t-é-p- (mijn favoriete vervoermiddel, samen met de roltrap). Je gaat er achterstevoren op staan. Je bevriest midden in een stap. Deze houding hou je vast. Dan ga je, terwijl je dus achteruit door de luchthaven glijdt, om de beurt je hielen oplichten, je tenen blijven op de band staan.

Nu hoef je alleen maar toemdoedoe doem doe ta da doem doem te neurieën, en zie je cool pieken, want; een perfecte moonwalk is de jouwe.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik ben ooit eens met bagagekarretje en al verkeerd om, één verdieping naar beneden geroetsjd. En ik maar denken dat die rolband me af zou remmen (aangezien hij de andere op ging.) ging je nog ergens heen?

24/3/06 05:34  
Anonymous Anonymous said...

Die andere mensen op de rolband zullen denken: wat een idioot zeg hé. Krankzinnig dit!

Dat getuigt dan van behoorlijk weinig respect voor de artiest Michael Jackson.

24/3/06 08:13  
Anonymous Anonymous said...

Inderdaad & inderdaad (& terecht & terecht!!)

24/3/06 09:39  
Anonymous Anonymous said...

oeh ah eejjjj da's nog een goed idee. gelijk uitproberen als ik heen en weer vlieg naar aruba (wha!) en dan weer naar nederland. eens de amerikaanse+arubaanse+nederlandse reacties met elkaar vergelijken. hihaahaha verslag volgt.

24/3/06 12:54  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home