Wednesday, March 29, 2006

Alvast sorry

Episode 2 in de soap die Lekkage heet

(of Episode woeh- weetikveel- van de soap; Het Rottende Huis -qua Buizen Waar Water Doorheen Behoort Te Gaan- Waarin Nynke en Martha Wonen; te U.) (Dat laatste kan dus als je meetelt dat eerder dit jaar onze verwarming het af liet weten, ergens in januari was dat, geloof ik...) (En dat toen ook een keer de afvoer het niet meer deed en de klusjesman zich een hernia plopperde.)

In elk geval. Deze aflevering heet ' Sorry'. En ik bedoel daarmee sorry aan de mensen die vandaag overlast hebben / hadden / gaan krijgen vanwege de hoogwerker die onze straat gaat afsluiten. Dit moet helaas, omdat de buizenmaakmeneer zelf gisteren niet het dak op durfde te klimmen, naar de wortel van het lekkage-kwaad, te weten iets van lood aan de schoorsteen. Hij moest vandaag terug komen compleet met hoogwerker om het euvel te verhelpen.

Dus echt sorry dus, en aanstaande zaterdag schenk ik thee met pennywafels om het goed te maken met jullie.

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dit is de druppel... die worstjes en olijven die ik op mijn bureau vond werden mij al teveel afgelopen zomer, maar Tina van de kantine zei: "laat die kinders nouw"

Dus ik dacht, nouw vooruit dan... maar nu is de maat vol!
Ik meld me mooi ziek... ik kan er niet meer tegen.

Geen liefs, Henk
Ps. Ik zet het kunstwerk aan voordat ik ga

29/3/06 02:18  
Anonymous Anonymous said...

... eehhh ... sorry ... uhmmm ... pennywafel?

29/3/06 02:34  
Anonymous Anonymous said...

Leuk woninkje.

29/3/06 04:33  
Anonymous Anonymous said...

Goed, Nynke en Martha wonen dus in een kerktoren en dan komt er een loodgieter met twee landerwagens van de brandweer aanzetten om de schoorsteen op die kerktoren waterdicht te maken. Dat lijkt me gewoon heel erg sterk.

29/3/06 04:44  
Anonymous Anonymous said...

Neeheeee,

*zucht*

*zUUUUcht* ...

*ZUCHTZUCHTZUCHT*

laatookmaar

29/3/06 04:58  
Anonymous Anonymous said...

Fiets ik eens een dag niƩt door de Twijnstraat...


Ho, nee, dat is onzin. Net nog. En geen hoogwerker gezien. Geloof ik. Maar misschien was ik op onoplettende wijze zo hard mogelijk naar huis aan het fietsen om mijn funkelnagelneue maillot aan te passen. Misschien.

29/3/06 07:34  
Anonymous Anonymous said...

Pennywafels? Da's cheap!! Dit euvel schreeuwt minimaal om negerzoenen (sic!) maar beter nog Bossche bollen!

29/3/06 09:43  
Anonymous Anonymous said...

nee het zijn geen negerzoenen meer, dat is politiek-incorrect. Het zijn nu 'Buys zoenen', alsof zoenen van meneer Buys zoveel lekkerder zijn dan zoenen van negers(en sommige mensen weten hoe ik daar over denk).
Maar mag ik ook langskomen voor pennywafels?

29/3/06 13:23  
Anonymous Anonymous said...

Jajajajaja Nienke !!!!!!tapperdetap!!!F1!!

Ik ga slapen hoor. Ik neem aan dat ik morgen wel wakker word van het piep-piep-piep van een hoogwerker en van het mannetje dat aan mijn raam voorbij komt zoeven....

29/3/06 16:03  
Anonymous Anonymous said...

Ze hadden er negerTIET van moeten maken! Wat is er nu mis met een negerzoen? Tina heeft altijd hele lekkere...

29/3/06 23:42  
Anonymous Anonymous said...

Nienke!

Ik stop er een paar in een handig bakje (want we willen geen oudbakken pennywafels, NEEEE) en berg ze op tot je terug bent!!!! Ik beloof dat plechtig.

Ik vind dat ze ze 'whatever het voor jou doet zoenen' moeten noemen.

En Nynke; was het nog leuk gister?

30/3/06 00:49  
Anonymous Anonymous said...

ok we kunnen het ook donkere-mannen-zoenen noemen. zou dat wel kunnen?

pennywafels yeuhhhjjj

30/3/06 05:48  
Anonymous Anonymous said...

'Hete lekkere mannen'- zoenen

Zit je altijd goed, bij de meisjes dan, en de homo's.

30/3/06 10:20  
Anonymous Anonymous said...

Ze hebben nu ook 'nikkepikken'. Eerlijk waar.

"Een woordvoerder van Chocochoque laat weten dat met de naam niet op het mannelijk geslachtsdeel gedoeld wordt. Laat staan dat van een donkere man. Toch staat er op de verpakking 'Extra lang!' geschreven"

Want een interessante wereld toch, die chocolade-business.

31/3/06 13:51  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home