Monday, February 06, 2006

Rotterdamse toestanden



Zaterdag heb ik Freia's huis bewonderd. Ik zeg; wow! Ik ben blij dat één van ons twee nu tenminste een fatsoenlijke woning heeft. Met alle keukenkastjes voor haarzelf enzo.

Toen we toch in het Rotterdamse waren, zijn we even de hort op gegaan. We zijn op verschillende plaatsen binnen geweest, maar uiteindelijk belandden we weer in het paradijs voor taxichauffeurs met een sleepvoet en vrouwelijke geleerlooide Benidorm-vellen; de Get Back!

De avond en nacht waren er weer wonderschoon. In de Get Back heb ik altijd veel levensverrijkende ontdekkingen gedaan, en deze nacht was geen uitzondering. (En ik dronk 7-up; even for the record.)

Wisten jullie BIJVOORBEELD dat:

- Viktor & Rolf 1 persoon is en dat hij uitgaat in de Get Back?

- Er een gereincarneerde ridder in de Get Back komt? (Die er uit ziet als Eddy Zoey, maar dan groter.) (We dachten bij binnenkomst al -> ' van wie is dat paard in de garderobe'; maar dat mystery is dus solved.)

- De jongen uit de Axe-reclame (die uit de douche springt en in zijn handdoek de disco in gaat) in de Get Back was (of in elk geval een jongen die heel erg op die jongen lijkt), en dat de Vrouw Die In Haar Eentje Uit Was tegen hem zei; ' ik herkende je niet met je kleren aan' (waar hij niet van op keek). En dat hij goed kon dansen, en het horloge dat ik in het meisjes heb, in het jongens heeft? (Dat hij mij op Do vond lijken was dan overigens ... ... .. ..... .. *jammer*... ... :( . ..... . )

- Dat er dus veel (ongewenste) look-a-likes in de Get Back waren? (Ook nog zomaar een Dries Roelvink en een Mark Rutte.)

- Dat dat niet altijd zo is, dat dat juist maar soms zo is?

- Dat Marten niet in de Get Back was, en ook niet vrijdag in Rotterdam an sich maar dat de zwart-wit-grijze muts hem toch erg goed stond, kapseltechnisch gezien? (Het was zo'n dopje.)

- Dat Viktor & Rolf de Axe-jongen snel een zoen op zijn rug gaf toen de Axe-jongen bier kwam halen, omdat 'zulke knappe jongens zie je niet vaak, en die wil ik gewoon ook zoenen, ookal ben ik hetro' ? (Aaaaight, Viktor & Rolf; wij waren dronken noch blind (mijn ogen doen het dus weer, bij de weg).)

- Dat Lonneke er ook was, maar zijn ons en wij haar niet zagen? (wonderlijk)

- Dat je met z'n tweeen in een taxibus voor 7 personen mag in Rotterdam, maar dat je zelf niet mag sturen?

Freia; de gelatenvallen steken hoor ik GRAAG!

doeiiiii xx

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

voeteneind dus. Heb ik eindelijk een normaal bed, kan ik de onderdelen niet spellen.

6/2/06 02:51  
Anonymous Anonymous said...

Bij deze griet: deze steek lag nog ergens in het voeteniend van mijn bed, je had m daar laten vallen:

Jouw ogen zijn een sieraad in je gezicht!
(voor het geval dat je het vergeten bent: dit werd je toegelispeld door de Reincarnatie Ridder)

6/2/06 02:51  
Anonymous Anonymous said...

En ohja!

Dat je niet zo heel slim overkomt als je nonchalant iets aan wilt wijzen (als man (type 'man met camera en bloemen die 's nachts door Utrecht loopt om foto's van verliefden te maken') maar dan opdringeriger, dronken en kalig) en je jezelf dan bij het terugtrekken van je hand Ross-met-leren-broek-in-badkamer-achtig in het gezicht slaat.

In de overvolle Irish Pub.

Martha

6/2/06 03:12  
Anonymous Anonymous said...

...En ik blijf commentaar hebben op de comments!!

In dit geval op zich leuk, maar waarom heeft Freia's tweede comment haar eerste onderweg ingehaald?

Ik niet SNAP en ik niet WIL.

Martha

...

Ook mijn antwoord aan Martin is weer ergens blijven hangen onderweg, zie ik nu ;(

Ik overweeg serieus een comment-plopper, maar die zijn zo fucking duur, joh!

6/2/06 03:31  
Anonymous Anonymous said...

Freia en Martha: ik wil dat!!!!! Ik wil dat ook!!! Net zoals Diptíííííííííííííííííi......in het bushokje in Bierum dat wilde!!!

6/2/06 11:02  
Anonymous Anonymous said...

En nog een!!!!

Onze geweldige Checkpoint-Charlie-oost-west-berlijn-ijzerengordijn-ervaring op het altijd bruisende metrostation Voorschoterlaan te Rotterdam!

Jij aan de ene kant vh station, achter de onverbiddelijke glazen poortjes, op je aller-Home-Alonest, ik aan de andere kant hysterisch lachend en schreeuwend: JE...STRIPPENKAART!!! IN...DIE...GLEUF!!!
hahahahaHAAA!

6/2/06 13:52  
Anonymous Anonymous said...

Ja! (en dat de zwerrie mij moest helpen... arme zwerrie, ik was echt te bang om aardig genoeg te zijn...)

EN - ik weet er ook nog een-! Laten we niet vergeten dat het naast al dit moois ook nog eens een hele goede balansdag was...

7/2/06 01:13  
Anonymous Anonymous said...

En dan als allerallerallerallerlaatste (de andere mensen die je blog lezen vervelen zich namelijk kapot bij het lezen van al deze futiliteiten):

De jongen met een Zeer Slegt Gramatieca die ons betichtte van het hebben van Een Mooie LLLichaam.

Zo. Klaar.

7/2/06 10:21  
Anonymous Anonymous said...

Sjííír Slegt Grammatik.

Van ene mooie llliegaam, Fraajaa. Jééés.

Hij had hil móóói bril en hoet. He wisj he was littil bit táááler, jééés.


;0 *even zelf hoedje en bril visualiseren, met dank*

Jééés....

Aai r membergiem!

7/2/06 13:41  
Anonymous Anonymous said...

Ik vond het bijzonder leuk om te horen dat ik zo uniek ben als mens dat er in Rotterdam iemand rondloopt die op mij lijkt.

8/2/06 02:06  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home