Tuesday, January 31, 2006

Soms zie je ineens een luchtballon


Afgelopen zomer, tijdens één van onze balkonbarbeques, kwam deze luchtballon ineens voorbij. Dat is een mooi iets, en mooie dingen moet je niet vergeten, ook niet als je het ernstig druk hebt met andere tijdopslokkende grotemensenzaken. Want waar word je nou gelukkig van? Inderdaad!! Vandaar dus.

(Het was overigens de barbeque na welke er door mensen worstjes op het Louis Hartlooper Complex zijn gegooid, die we er toen met de brandslang weer vanaf hebben moeten spuiten, om 02.30 's nachts, omdat we een woedende reprimande kregen (en tereeeecht) van medewerkers van het LHC, omdat zij een welgemikte olijf door hun kantoor hadden zien vliegen ... Schaam op ons, schaam op ons.)

Hihihi!

We moeten dat ECHT deze zomer WEER DOEN!!

Ik ga weer door mijn printjes en snippers rommelen, daaaaag!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Toen ik met Harm in frankrijk was toen zage we ook zelfs 2 luchtballonnen en die gingen door het dal waar de camping aan lag en we konden zo naar binne kijke.er was ook een paraglider of hoe je dat dan ook sgrijft:P

31/1/06 07:41  
Anonymous Anonymous said...

http://beppe.web-log.nl/log/2837043

Ik schreef er toen ook al over, zo leuk was het! Ik kan het verhaal van het worstgooien nooit vertellen zonder er dieprood bij te blozen (een beetje de kleur van je blog), aangezien ik het eigenlijk echt té kinderachtig vind...maar oh oh oh! OH OH OH!

31/1/06 10:46  
Anonymous Anonymous said...

Toen gebruikte ik trouwens nog pseudoniemen...wat een gedoe was dat...

31/1/06 10:49  
Anonymous Anonymous said...

Kinderachtig? Schaamte? Ik dacht het niet! Bittere ernst en noodzaak. Een universeel soort van humor... en pure angst en schijtlaarzerigheid toen we betrapt werden.

HEERLIJK!

Ik stel voor dat we nieuwe dingen verzinnen om te gooien en keihard terugkomen deze zomer, bijvoorbeeld gewapend met een kipsatestokjeskruisboog.

Meer ideeen?

Sanne

31/1/06 11:12  
Anonymous Anonymous said...

Een hamburgerharnas voor alle aanwezigen...
Een drumstickhinderlaag bij onze brievenbussen...
Een luchtbrug van lege bierkratten...
Intimiderende roogsignalen door met de pyjama van Robert boven de barbeque te wapperen (en nu maar hopen dat hij een pyjama heeft...en anders spuit ik NU groene zeep in mijn ogen tegen visualisatie van zijn slaapkledij...)

Mogelijkheden genoeg!

Nynke

31/1/06 12:01  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home