Sunday, January 29, 2006

Study a-go-go


Oh!

Het MOETEN studeren. Dat is het dus echt niet voor mij. Ik ben het er met Marten (ja die!) over eens geworden, dat studeren zoiets is dat je bohemien tussendoor moet kunnen doen, in de verloren uurtjes.

Helaas is het hard werken voor mij. Ondertussen heb ik wel zo mijn binnenpretjes, uiteraard. Wat ik wil is ongeveer dit.

Mijn lekkere pyjama aan, met mijn haar alle kanten op, en dan in een gigantisch bed met donzen dekbedden en heel knus thee drinken en koekjes eten en mensen bellen en dvd's kijken (bij voorkeur die van Twin Peaks, Bottom of Absolutely Fabulous).

Of buiten wandelen met iemand die leuk is, en dan ergens iets warms drinken net voor de kou ergere dingen doet dan in je wangen bijten.

Of bier drinken en bittterballen eten vanaf 's middags en dan in de kroeg blijven tot het helemaal donker is en alle mensen die in de kroeg waren toen je binnen kwam, inmiddels vervangen zijn door andere. Dat je zo'n flimpje op kan nemen en dat heel de kroeg krioelt en dat twee mensen heel de tijd op barkrukken zitten, als rustig filmisch middelpunt, dat jij dan één van die twee mensen bent en ik de ander.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

De wikipedia heeft mij gelukkig kunnen vertellen wanneer Joost van den Vondel leefde; een feitje wat stilletjes mijn hersenen uitgeslopen was...
Dan ga ik nu weer bij jou zitten, in onze douchecellen (ik vind dat we recht hebben op zo'n beschilderde dakpan met onze namen er op voor naast de deur van de douchecel...we zitten er ook ZO vaak...)

Succes straks! Je kunt het; zelfs met je ogen dicht! ;)

TLC van Nynke voor Martha

1/2/06 04:10  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home