Thursday, February 02, 2006

Exorbitant BLIJ

WAHOE! Mijn docent mailde net; ik heb mijn tentamen gehaald en dus heb ik nu mijn pre-master af en dus mag ik nu aan mijn master beginnen en DUS Het Vak Waar Ik Hooggespannen Verwachtingen van Heb; te weten 'Terrorism' gaan doen het volgende blok.

Om te laten zien dat het echt waar is, en ik echt niet tegen jullie lieg, hier letterlijk het verlossende mailtje:

beste Martha,

je mag ontslag nemen. je hebt het tentamen net gehaald, en daarmee decursus ook. je was soms de draad flink kwijt, maar hebt het gered. tentamenwas 5,9, cursus een 5.7 (wordt in Osiris een 6). de toetsverklaring ligt inje postvak.

van harte gefeliciteerd,

*de mooie naam van mijn schattige docent*

Hahahahahhaahahahahaaa! Kan het mooier?

HEERLIJK. Deze man is een dzjieniejus!

In 1 mailtje; mijn naam goed schrijven (compleet met hoofdletter), mij een voldoende geven en tegelijkertijd concluderen dat Inleiding Oost-Europese Geschiedenis niet mijn sierlijkst genomen studiehorde ooit is (en dat is gewoon wáár), en passant aangeven dat mijn tentamenuitslag verwerkt is zodat ik de mensen die de masterinschrijving regelen ermee om de oren kan wapperen, mij permissie geven om ontslag te nemen (dat is een fijn iets; de afgelopen 2,5 jaar heb ik naast vastebaanwerk een halve studie gedaan, en daar word je (naast meestal blij) soms moedeloos van, en deze keer werd ik er zelfs met ontstoken ogen van, dus het had ook niet langer moeten duren) ...

... en tot slot feliciteert de docent mij, nou, ik vind dat hij confetti in de vorm van hartjes over zich heen mag krijgen en ook een kusje van een banjo-spelende hamster.

Ik ga taartjes eten! Als je iets voorbij ziet zweven wat blije liedjes zingt, en roze glitterlicht geeft, dan ben ik het!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

egt supper gefeliesieteert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had et zelf nie beter kunne doen
egt cool
DA'S NOU MIJN!! ZUS MENSEN DIE OP DEZE SITE KIJKEN!!!!!!
LOVE JOE MARTJE!!!!!

2/2/06 06:50  
Anonymous Anonymous said...

ik zeg...

WOEHOEHOEHOE VOOR MARTHA

'Terrorism' lijkt me ook jou ding. Je bent er al goed in. (al is 't op kabouter niveau...)

3/2/06 01:38  
Anonymous Anonymous said...

WOEHOEHOEHOE


'Terrorism' lijkt me ook echt jou ding! Ben je nu al zeer bedreven in (al is 't op kabouter niveau)

3/2/06 01:41  
Anonymous Anonymous said...

das dus twee keer... en terecht eigenlijk!

dacht dat eerste keer niet werkte

3/2/06 01:45  
Anonymous Anonymous said...

Senks, babe!

Ik begreep van Sanne dat jij ook een blog hebt; tell me!

Ik hoop dat je schilderijen er op staan!!

xx M

3/2/06 09:34  
Anonymous Anonymous said...

ik ga er zeker een schilderijen spot van maken, bij wijze van on-line portfolio...
zodra het wat lijkt mag je komen kijken!

6/2/06 02:53  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home