Friday, January 27, 2006

Oetzi, ik ook!


De verwaming is hier stuk. Als ik er om huil, biggelen ijspegeltjes over mijn wangen. Als ik thee zet, moet ik na 2 minuten een wak in mijn kopje maken als ik verder wil drinken. Ik studeer met mijn beenwarmers aan mijn armen en mijn body warmer over 2 truien aan. En oooh, ik heb mijn haar gewassen en nu wordt het niet droog, het bevriest. Mijn elektrische deken heb ik om mijn vissenkom gedaan, want ik wil niet dat zij dood gaan...

:(

Gelukkig komt morgen de heer V. met mij kroepen (Fries-hoe-ik-het-versta), en hij is heel fijn warm.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik zat zonet dus in de trein vanuit Amsterdam (waar het burnin hot was vergeleken bij het ijspaleis op de Twijnstraat), en ik wilde eigenlijk blijven zitten. Liever warm naar Nijmegen dat koud in Utrecht....

27/1/06 15:54  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home