Wednesday, August 16, 2006

Hoííí!

Halloooooo!

Hihi haha. Dat duurde even. Ja sorry etc.

Maar. Egypte en Jordanie zijn leuk. Opvallend was dat in heel Egypte nog maar 7 obelisken te vinden zijn. Noem mij naief, maar ik dacht van 'die staan daar bij bosjes'. (Ik bedoel, hee!! Hier in Europa struikel ik er al over, je weet wel, die op de Place de la Concorde en op de Fontana dei Quattro Fiumi ... en op de olifanten van Dalí, okay die tellen niet echt helemaal mee, maar wat ik bedoel te zeggen; all over the place, die dingen.).

Ennn als ik onze gids goed verstond, dan zijn er ook maar 17 pyramides in het hele land te vinden en- noem mij blond- maar ook in dit geval dacht ik 'dat hele land ligt vol met die dingen'. Maar nee dus. Desalnietteplus, die ik heb gezien (die van Gizeh; dat zijn die van Cheops en zijn zoon en kleinzoon, die met die sphynx ervoor (dat is er dus ook maar één), waren inderdaad indrukwekkend en om over (naar huis, maar dit jaar geen kaarten dus) van thuis te schrijven, wat ik nu dus doe.

Inmiddels dus weer terug op home base en het leven hier is gelukkig leuk en goed. Veel stomme klusjes zijn gedaan en leuke mensen gezien. De mensen blijf ik graag zien, erg graag.

En ik ga dus nu weer loggen, echt beloofd.

Tot snel dus maar weer!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Is dat een obelisk of een pyramide op de foto?

16/8/06 05:15  
Anonymous Anonymous said...

Het gebrek aan allebei, is dit.

16/8/06 05:19  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home