Wednesday, August 16, 2006

Meteen dus nog maar één, voor Nynke



A. (te U.) ; jou vertelde ik dit al. Nynke, ik weet niet of alles door de storing op de lijn goed over was gekomen maar momenteel is dit dus op de stoep aan de hand:

Vanmorgen was er de rode, daar werd ik wakker van, want die maakte herrie. Die was er dus het eerst. Toen ineens was er de oranje ook; maar die is dus omgevallen, zoals op deze nieuwskodak duidelijk te zien is. Toen kwamen de gele en de blauwe om de oranje te helpen. De rode stond er in de tussentijd dus maar een beetje bij te niksen, maar op zich kon die ook niet zo veel doen behalve de politie te woord staan, want hij dan ook met passie deed.

De gele ging dus met sliertjes aan de oranje trekken terwijl de blauwe er bij ging flitslichten en er was ook rood-wit afzetlint om het te vieren, denk ik.

De polities waren met z'n vijven en stonden erg vaak met hun vuisten in hun zijen en tenen naar buiten toezicht te houden.

Inmiddels staat de oranje weer rechtop op de rode, en zijn de blauwe en gele er vandoor. Er is nu alleen nog een kromme paal (daar was de oranje op gaan liggen) en verder is er eigelijk niks meer van te merken.

Gaaf he? Niet alleen in Almelo is altijd wat te doen (dan staat het stoplicht weer op rood, dan staat het weer op groen). Ook hier is een boel te beleven.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Utrecht, Egypte en Almelo zeggen mij niets!

?!!? Vanuit Numansdorp ?!!?

16/8/06 03:38  
Anonymous Anonymous said...

Je bent er weer, pfieuw.

16/8/06 15:42  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home