Wednesday, February 08, 2006

Liegebeest


Eerst even; ik was op zoek naar een plaatje van Liegebeest. Die pop uit die serie vantoenikkleinwas. Dan zag je zo een kasteel door de wolken aankomen en dan hoorde je een liedje van 'super liege-, liegebeest ... super liege-, liegebeest' en dan ging de pop dingen door het liedje zeggen, en dan. Dan kwamen er poppen. Met schuimrubberen hoofden en (gaaatver, dat vond ik ZO ENG) met met met met met echtehanden. Mensenhanden. UUUUUUeuuurggg. Wie verzint dat?

Maar daar zocht ik dus (ik moet echt ... wow .... buwuuuueeuuurggg) een plaatje van (en even een beetje naspugen hoor, spt spt spt). Van liegebeest, niet van die poppen, maar dat kon ik dus niet vinden. En toen ik liegebeest googlede kreeg ik wel dit plaatje hierboven, en inderdaad; deze man ziet eruit als een liegebeest (of de baron uit ClownAcrobaat (die ik haat, maar daarover een andere keer)).

MAARRR. Dat plaatje zocht ik dus omdat Freia en ik al sinds jaar en dag, en alle andere tijdsgewrichten, het werkwoord ' liegebeesten' promoten.

En ik wilde jullie vragen; doen jullie mee?

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tuurlijk. Met jullie; altijd.

Dag sjats!

8/2/06 04:19  
Anonymous Anonymous said...

Ik ben al van de jokkebrok-school!

Sorry! (I don't wanna hear, I don't wanna know etc.)

9/2/06 05:34  
Anonymous Anonymous said...

;(

9/2/06 05:43  
Anonymous Anonymous said...

Die kun je toch best door elkaar gebruiken? Ik zie het probleem niet helemaal, menschen....Als je er maar wel voor zorgt dat je ze allebei precies evenveel gebruikt, dan denk ik dat de mensen van de welkwoordvoorliegendemensengebruikjij-controledienst er wel mee in zullen stemmen...

10/2/06 02:23  
Anonymous Anonymous said...

Ik ben meer van: vuile onbetrouwbare hond. Oh nee dat is geen werkwoord. ARGHH.

(ik verveel me de tering op het werk)

10/2/06 06:29  
Anonymous Anonymous said...

Deze mensen (vooral Marten) liegebeesten er op los Martha! Geloof ze niet!

13/2/06 02:58  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home