Friday, January 20, 2006

Blogo ergo sum, en time flies when you are having fun





Deze pizza heeft iets met het verhaal te maken.










WANT. Djiezz, nu moet ik!

Zelf dus. In plaats van een beetje bijdehand mee te liften op Nynkes creatieve geest. Nu ben ik ineens niet zo stoer meer. Maar ECHT!

14.00 uur. Ik heb besloten dat ik het ga doen.

Ik ga iets leuks verzinnen en daar dan over schrijven.

...

kwartier later
*misschien.......... kan................ ik ... nee. ... ->MAAR als ik nou..., nee.
NEEE*

... .. ....... uhm ...

úúúhmm (wanhopig gezicht, dat helpt natuurlijk niks, maar dan doe je tenminste iets) ... 14.50


:( Hoe doen Nynke en Marten dat? Zouden zij een cursus hebben gedaan?

... *andere muziek *...

Waarom hebben ze niet tegen mij gezegd dat je hier een cursus voor moet doen? Nou zit ik hier... >:(

15.17 Nu ben ik dus te laat voor thee-afspraak.

Hatelijk gedoé ... en Nynke zie ik ook al nergens... die is vast iets leuks aan het doen, ZONDER MIJ...

15.18 ... met alle andere leuke mensen
15.19 pfff

Martin zit inmiddels al in Rome, realiseer ik me ineens. Dat is dan wel weer leuk.

17.09

Nja, ik ga maar even boodschappen doen, dan bedenk ik vast wel iets.

...


Ik heb een pizza met courgette gekocht omdat dat lekker is!!



KLAAR! En de pizza over 2 minuten ook! :)

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Marthaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Welkom in blogland!

(je bent hier, ik hoef het niet over de blog te zeggen)

Liefs!

20/1/06 12:09  
Anonymous Anonymous said...

Ik steun jou, Martha. Ook op buiten het blog der bloggen.

Als jij iets leuks schrijft, zal ik reageren...

Bauke

20/1/06 13:49  
Anonymous Anonymous said...

Waarvoor dank, Bauke!

Maar laten we de fantastische Jelte niet vergeten te bekogelen met zingende smarties, dankzij hem bestaat deze site!

Martha

20/1/06 13:58  
Anonymous Anonymous said...

Als ik volgend weekend thuis ben zal ik, namens jou, Martha, kuikentjes tegen Jelte´s hoofd gooien. Dat zal hij wel waarderen!

21/1/06 07:45  
Anonymous Anonymous said...

Meer updates of ik ga met bakmeel gooien! En niet van een handje vol bakmeel, maar een heel pak, en dat doet zeer jongen!

23/1/06 07:54  
Anonymous Anonymous said...

Een beetje stiekem een weblog beginnen zonder mij daarover in te lichten? Scheve ogen! Hmm, courgette...

23/1/06 12:37  
Anonymous Anonymous said...

Potjandoossie Martha! Ik kan me volledig bij Erik aansluiten. Hoe lang dacht je dit verborgen te kunnen houden? Hmm? HMM?!?
Griet: ik verheug me erop via de blog te kunnen vernemen wat er allemaal in je leven plaats heeft. Succes!

23/1/06 12:47  
Anonymous Anonymous said...

Heerlijk toch!!!!!!! Freia is het niet geweldig?? Ik vind van wel: nu kan iedereen delen in Martha's heerlijke evil mind!!! Hmmmmm!

En nu moet MOET! ik wel regelmatig op Martha's log kijken, want anders zal ik het bezuren met haar als buurvrouw die de gehele buurt hier terroriseert vanaf haar balkon en door huis raast als een op hol geslaagde bejaarde van Nynke!!

Wijffie, ik vind het een mooie log!!

Kus!!

23/1/06 14:04  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home