Wednesday, February 15, 2006

Voor 08.30 te Utrecht gebeurd


- Op de fiets douchen is het nieuwe tijdbesparen (en auto's zijn voor mensen die geen fiets kunnen betalen).
- Dit is als iets dat me al langer intrigeert; er liggen in Utrecht altijd zo veel dikke haarelastiekjes op straat (ik praat hier wel eens met mensen over, maar die zeggen dan meestal van 'dat was me nog niet echt opgevallen' dan trek ik mijn dit-was-een-parel-voor-de-zwijnen-,-dat- is- duidelijk-gezicht, verder ben ik dan teleurgesteld en vind ze slechte opletters en wil meteen weglopen en mijn moeder, broers, vrienden & vriendinnen bellen om over mijn ex-gesprekspartner te klagen. Merk daarentegen bevestigde mijn bevinding meteen en voegde daar aan toe dat haar ook nog was opgevallen dat in Utrecht ook altijd heel veel fietsbellen klem zitten tussen straatstenen. Dat IS zo, ik heb er op gelet en het IS. Vanmorgen bijvoorbeeld ben ik voor 08.30 wel 5 elastiekjes en 4 fietsbellen tegen gekomen (allen op / in de straat).
- Voor 08.30 heden morgen zat iemand The Box grijs te bellen die LL Cool J duidelijk Leuk Leuk UBERCOOL Joepie vond en dus alle clips had aangevraagd (zelfs die hele oude met zo'n sepia-waasje).

Dit lijkt een goede dag te worden.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Je vraagt je ook af: Hoe raak je een elastiek kwijt zonder dat je het merkt? Eerst heb je je haar nog in een strakke Anky van Grunsven-achtige paardenstaart, en ineens (waarbij je dan het geluid "zwosh" hoort) hangt al je haar voor je ogen en flikker je in de berm door verminderd zicht. Dat MERK je toch?

15/2/06 02:01  
Anonymous Anonymous said...

Ik begin hier een verband te zien; dat ze dan vallen, zo KETS, op straat, en vaak hun fietsbel kwijt raken -maar niet altijd.

15/2/06 02:07  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home